پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 493063 تاریخ : 1398/08/13-15:33:35
,13,
بیانیه مشترک سه نهاد دولتی/ از ترخیص ذرت‌های آلوده ممانعت شد

مردم نگران ذرت آلوده نباشند

بیانیه مشترک سه نهاد دولتی/ از ترخیص ذرت‌های آلوده ممانعت شد

وزارت جهاد کشاورزی، سازمان استاندارد و گمرک بیانیه مشترکی درباره ذرت های آلوده صادر و اعلام کردند که از ترخیص ذرت‌های آلوده و ورود آنها به کشور ممانعت شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، این وزارتخانه به همراه  سازمان استاندارد و گمرک  درباره اخبار منتشر شده در خصوص واردات ذرت‌های آلوده در فضای مجازی بیانیه مشترکی صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: پیرو انتشار اخبار متناقض درباره ورود ذرت‌های آلوده، به هموطنان اطمینان می‌دهیم، کیفیت و سلامت 350 هزار تن ذرت قبل از ورود به کشور را سه مرجع نظارتی سازمان ملی استاندارد ایران، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان دامپزشکی پایش و تایید کرده اند و سپس مجوزهای لازم برای ترخیص صادر شده است؛ لذا مصرف کنندگان  نسبت به سلامت ذرت‌ها و محصولات تهیه شده از این محموله هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

در این بیانه تاکید شده است، برای ذرت‌هایی که آلودگی آن در آزمایش‌های متعدد به اثبات رسیده، مجوز ورود به کشور صادر نشده و از ترخیص آن‌ها ممانعت شده است. بدیهی است، برای ارکان مختلف دولت، همواره سلامت و ایمنی مواد غذایی جامعه در اولویت قرار دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 215
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران