پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421903 تاریخ : 1397/08/30-13:16:56
,16,
بیانیه مرکز مقاومت بسیج وزارت اقتصاد به مناسبت هفته بسیج

بیانیه مرکز مقاومت بسیج وزارت اقتصاد به مناسبت هفته بسیج

مرکز مقاومت بسیج وزارت امور اقتصاد و دارایی با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، با صدور بیانیه ای تأکید کرد: بسیج رمز جاودانگی نظامی اسلامی، میثاق درخشان ولایت مداری و مظهر اقتدار و استقلال کشور اسلامی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی اقتصاد و دارایی، هفته بسیج، یادمان استقامت در دفاع از اصول و مبانی اسلام ناب محمدی (ص) و پاسداری از خون شهیدانی است که جان خویش را در مکتب بسیج و مجاهدت، خالصانه فدا نمودند. بسیج ، حدیث عاشقانه پیمان ابدی با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل قدس سره الشریف، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی) و شهدای بزرگواری است که به چرخه منحوس استثمار ملت ایران پایان دادند.

پنجم آذرماه 1358 و صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین یکی از نقاط عطف انقلاب و ایران عزیز است که گذر زمان و رویارویی پیروزمندانه و سرافرازانه کشور در عرصه‌ی مقابله با تهدیدات و بحران‌های فراروی نظام و میهن اسلامی، عظمت و عمق راهبردی و تاریخ ساز آن را هویدا ساخت.

بسیج فراتر از یک نیروی دفاعی برای حضور در سنگرهای مقابله با تهدیدات سخت و نیمه سخت در عرصه اقتصاد مقاومتی ، جهاد اقتصادی و مقابله با جنگ نرم دشمن است.
  
بسیج نه تنها در زمان جنگ بلکه در دوران سازندگی پس از جنگ نیز در صحنه حضور یافت و راه توسعه و پیشرفت کشور را هموار نمود. درخشش نخبگان بسیجی در عرصه های جهانی نیز مهر تأیید دیگری بر اثرگذاری، محبوبیت و اقتدار بسیج در صحنه های مختلف اجتماعی، سیاسی، علمی ، اقتصادی و جهادی است.

در زمانی که تاکتیک های جنگ آفرینی دشمنان، در صحنه آرایی جنگ تغییر یافته است و جنگ سخت جای خود را به جنگ نرم سپرده است وعرصه اقتصادی کشور را هدف آماج تهدیدات سهمگین قرارداده اند ،  مرکز مقاومت بسیج وزارت اقتصاد نیز با هوشمندی و درایت فرماندهان و تحت هدایت های راهبردی و راهگشای فرماندهی معظم کل قوا، رویکرد مناسبی از ستاد تا صف را متناسب با وضعیت جدید به وجود آورده است و در عرصه جهاد اقتصادی توانسته‌اند با اتکا به فرهنگ،‌ روحیه و تفکر بسیجی گام‌های ارزشمندی را در حوزه اقتصادی بردارند.

‌ مرکز مقاومت بسیج وزارت اقتصاد با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به آحاد بسیجیان سلحشور و مخلص و تجلیل از شهیدان و حماسه‌سازان این نهاد مقدس مردمی در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب و میهن اسلامی، فرمایش حکیمانه مقام معظم فرماندهی کل قوا مبنی بر اینکه «بسیج متن حرکت‌ نظام است و همه باید بسیجی باشیم» را نصب‌العین قرار داده و ضمن تجدید عهد، پشتیبانی همه‌جانبه خود را از بسیجیان‌ این اسوه‌های ایثار و تلاش و خودباوری را در سایه رهبری‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا اعلام و تاکید می‌کند: تردیدی نیست تفکر مقاومت و فرهنگ بسیجی و نسخه بسیج ملت ایران که امروز وضعیت جبهه مقاومت در نبرد با صهیونیسم را در سطح منطقه به نفع امت اسلامی تغییر داده است، تحت راهبری ولایت فقیه و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) در آینده‌ای نه چندان دور موجبات تحقق آرزوی جامعه‌ی بشری در رهایی از چنگال سلطه‌گران و سلطه‌پذیران روزگار را فراهم و شنیدن طنین صلح و آرامش و زندگی شرافتمندانه و سعادتمند را فراهم خواهد آورد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 334
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران