پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 496777 تاریخ : 1398/10/28-17:58:35
,15,
بوشهر، مقصد جدید همایش های دوره ای کارت اعتباری

بوشهر، مقصد جدید همایش های دوره ای کارت اعتباری

مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت پیشگامان پویا با حضور در همایش بانکی استان بوشهر، به تشریح مزایای کسب و کار کارت اعتباری پرداختند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت پیشگامان پویا، روز چهارشنبه 25 دی ماه 98، مدیرعامل و جمعی از مدیران این شرکت با حضور در همایش بانکی استان بوشهر، رویکرد این شرکت در بسط و توسعه کسب و کار کارت اعتباری را برای حاضران تشریح کردند.

در این نشست که با حضور کلیه روسای شعب، روسای اعتباری و نیز مسئولان اداره امور شعب استان بوشهر برگزار شد، امیر طیبی، مدیر عامل شرکت پیشگامان پویا با ارائه گزارشی از وضعیت صدور کارت اعتباری در ایران ، بر لزوم توسعه این کسب و کار، حرکت به سمت کارت اعتباری و جایگزینی با تسهیلات پیشین را ستود. همچنین وی در ادامه این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت پیشگامان پویا، به موانع صدور کارت اعتباری اشاره کرد و همکاری شعب بانک ملی در جهت رفع آنها را خواستار شد.  



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 266
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران