پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 490739 تاریخ : 1398/06/23-13:58:17
,8,4,
بورس لندن پیشنهاد خریداری شدن توسط هنگ‌کنگ را رد کرد

بورس لندن پیشنهاد خریداری شدن توسط هنگ‌کنگ را رد کرد

گروه بورس لندن اعلام کرد که درخواست خرید 29.6 میلیارد پوندی خود توسط بورس هنگ‌کنگ را رد کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از اسپوتنیک، گروه بورس لندن اعلام کرد که درخواست خرید 29.6 میلیارد پوندی خود توسط بورس هنگ‌کنگ را رد کرده است.  

گروه بورس لندن در بیانیه‌ای اعلام کرد: هیات مدیره در مورد جنبه‌های کلیدی این طرح، مانند استراتژی، نتایج، فرم پرداخت‌ و هزینه، نگرانی‌هایی دارند. بنابراین هیات مدیره این درخواست را رد می‌کند و با در نظر گرفتن ایرادات وارد شده به این طرح، دلیلی برای مذاکره بیشتر در این مورد وجود ندارد.  

بورس لندن همچنین پایداری بورس هنگ‌کنگ به عنوان یک درگاه استراتژیک در درازمدت را زیر سوال برد.  

بورس لندن در بیانیه خود گفت: تداوم ناآرامی‌های هنگ‌کنگ، آینده را مبهم کرده است. متمرکز بودن هنگ‌کنگ و ویژگی‌های اصلی تجارت شما، در کنار موقعیت حساس جغرافیایی این بورس، به مجموعه‌ای دیگری از مشکلات اشاره دارد.  

بورس هنگ‌کنگ هم در بیانیه‌ای در پاسخ به بیانیه بورس لندن، اعلام کرد: هیات‌مدیره بورس هنگ‌کنگ امیدوار بود با این طرح پیشنهادی بتواند وارد مذاکره‌ای سازنده با بورس لندن شده و جزئیات طرح خود را شرح دهد، اما از این که بورس لندن نخواسته است به خوبی این مساله را بررسی کند، ناامید شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 425
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران