پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 447136 تاریخ : 1397/11/06-17:57:58
,8,
بودجه درخواستی ترامپ 6 میلیارد دلار، زیان ناشی از تعطیلی 5.7 میلیارد دلار

بودجه درخواستی ترامپ 6 میلیارد دلار، زیان ناشی از تعطیلی 5.7 میلیارد دلار

اقتصاد آمریکا در 35 روز تعطیلی دولت این کشور با ضرر 6 میلیارد دلاری همراه شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، تعطیلی دولت ترامپ در پی اختلاف نظر بین دولت و کنگره بر سر بودجه فدرال، موجب تعطیلی 35 روزه دولت ترامپ شد که در واقع به بیشترین میزان تعطیلی دولت، در تاریخ آمریکا تبدیل شد.

بودجه در خواستی ترامپ از کنگره برای ساخت دیوار مرزی بین این کشور و مکزیک که در حدود 5.7 میلیارد دلار بوده موجب اختلاف نظر بین دو حزب شده و در نهایت، تعطیلی دولت آمریکا و ضرر 6 میلیارد دلاری برای این کشور شده است.

هر چند که رئیس دولت این کشور در پایان با عقب نشینی حاضر به بازگشایی دولت شده است اما میزان اعتماد سرمایه گذاری و اعتماد به بازار را در آمریکاه کاهش داده است .

با توافق موقت کنگره و کاخ سفید، دولت تنها برای سه هفته کار خود را ادامه دهد، در حالی که بحث های مربوط به بودجه 5.7 میلیارد دلاری موردنظر رئیس جمهور برای دیوار مرزی، همچنان حل نشده باقی مانده و به زمان دیگری موکول خواهد شد.

رهبران کنگره روز جمعه تلاش زیادی کردند تا ترامپ را به موافقت با توافق کوتاه مدت برای بازگشایی دولت مجاب کنند، چرا که تعطیلی طولانی دولت و تاخیر زیاد پروازها در فرودگاه های سراسر آمریکا، باعث ایجاد شرایط نزدیک به اضطراری شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران