پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 7584 تاریخ : 1391/12/13-09:36:20
,1,9,17,
بهره‌برداری فاز اول بیمارستان محب کوثر با تامین مالی بانک توسعه صادرات

بهره‌برداری فاز اول بیمارستان محب کوثر با تامین مالی بانک توسعه صادرات

 
 
 
 
بانک توسعه صادرات ایران با تخصیص تسهیلات به مبلغ 400 میلیارد ریال به منظور جذب گردشگر خارجی، توسعه توریسم درمانی و ارتقای خدمات بیمارستانی در کشور درساخت و تجهیز بیمارستان‌های محب کوثر و محب یاس مشارکت می نماید.

 
به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات، بیمارستان محب کوثر (حضرت فاطمه-س) دومین مرکز بیمارستانی وابسته به موسسه محب ( موسسه حمایت از بیماران ) می باشد که با مشارکت و کمک بانک توسعه صادرات ساخته ، تجهیز و راه اندازی شد.
براساس این گزارش، مراسم افتتاح و بهره برداری از  فاز اول این بیمارستان  شامل بخش های اورژانس و اتاق‌های عمل و بخش بستری بیماران روز پنجشنبه با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و شماری از مدیران بانک توسعه صادرات برگزار شد.
تاکنون از مجموع  مبلغ اعتبار در نظر گرفته شده  نزدیک  به 100 میلیارد ریال پرداخت شده است و مابقی نیز با تکمیل پروژه پرداخت خواهد شد و حداکثر طی شش ماه آینده به بهره برداری کامل خواهد رسید.
گفتنی است، تامین مالی بیمارستان محب در مجاورت بیمارستان هاشمی نژاد که هم اکنون درمرحله بهره‌برداری است توسط بانک توسعه صادرات صورت پذیرفته است.
همچنین مشارکت در ساخت بیمارستان جامع زنان ( محب یاس) نیز در مراحل تکمیل ساختمانی می باشد که تا این مرحله نزدیک به 30 میلیارد ریال به موسسه پرداخت گردیده و مابقی طی مرحله تجهیز به این موسسه پرداخت خواهد شد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 323
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران