پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 375792 تاریخ : 1397/06/13-13:23:36
,17,5,20,
بهره‌برداری از طرح تولید متانول پتروشیمی مرجان آغاز شد

با حضور رئیس جمهور؛

بهره‌برداری از طرح تولید متانول پتروشیمی مرجان آغاز شد

طرح تولید متانول پتروشیمی مرجان با ظرفیت تولید یک میلیون و 650 هزار تن در سال با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز سه شنبه در جریان سفر به عسلویه، با حضور در  پتروشیمی مرجان، طرح تولید متانول با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و 650 هزار تن این مجموعه را افتتاح کرد.

رئیس جمهور در بازدید از مرکز کنترل این طرح با توضیح مدیران و متخصصان پتروشیمی مرجان در جریان روند فعالیت‌ها و تولیدات این مجموعه پتروشیمی قرار گرفت.

تولید تجاری متانول از 29 مرداد سال جاری در این پتروشیمی آغاز شده و با توجه به آماده نبودن فاز‌های دو و سه طرح پتروشیمی دماوند، واحد تولید اکسیژن پتروشیمی مرجان به منظور تامین برخی خدمات پشتیبانی این مجتمع تابستان امسال به بهره‌برداری رسیده است.

در حال حاضر ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی و فرآورده‌های پلیمری ایران حدود 62 میلیون و 150 هزار تن است که با راه اندازی طرح های جدید این ظرفیت از مرز 65 میلیون و 550 هزار تن در سال عبور می‌کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 272
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران