پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 448517 تاریخ : 1397/11/21-11:22:53
,11,22,
بهره‌برداری از باند دوم نیک‌آباد-حسن‌آباد و روکش آسفالت ورزنه-‌حسن‌آباد

با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان صورت گرفت

بهره‌برداری از باند دوم نیک‌آباد-حسن‌آباد و روکش آسفالت ورزنه-‌حسن‌آباد

صبح امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی باند دوم نیک‌آباد-حسن‌آباد به طول 42کیلومتر و روکش آسفالت ورزنه-حسن‌آباد به طول 22 کیلومتر در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز محمد اسلامی در راس هیاتی به منظور بازدید و بهره‌برداری از چند پروژه راهسازی و زیر بنایی وارد استان اصفهان شد و مورد استقبال نمایندگان مجلس و مسئولان این استان قرار گرفت.

وزیر راه و شهرسازی در ابتدای این سفر ابتدا در مراسم افتتاح باند دوم نیک‌آباد- حسن آباد به طول 42کیلومتر و روکش آسفالت ورزنه - حسن‌آباد به طول 22کیلومتر حضور یافت، که به اتفاق نمایندگان مجلس و مسئولان استانی به بهره‌برداری رسیدند.

گفتنی است امیرخانی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه‌ این مراسم اظهار داشت: باند دوم نیک‌آباد-حسن‌آباد در سه قطعه 8، 12 و 22 کیلومتری با هزینه 25 میلیارد تومانی و محور هرند-کوهپایه در دو قطعه 4 و 11 کیلومتری با هزینه‌ 9 میلیارد تومانی احداث شده‌اند.

وی یادآور شد: استان اصفهان 6/5درصد وسعت کشور را در بردارد و کریدورهای شمال - جنوب و شرق - غرب کشور از این استان عبور می‌کنند.

امیرخانی گفت‌: این استان دارای 414کیلومتر آزادراه،1820کیلومتر بزرگراه، 2245 کیلومتر راه اصلی،1120کیلومتر راه فرعی و 5700 کیلومتر راه آسفالته روستایی است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان همچنین بیان داشت: 110کیلومتر انواع راه‌ها،‌ 557 واحد مسکن مهر، 3مسجد و چند پروژه بازآفرینی شهری در زینبیه، دارک، هسته و خمینی شهر در ایام مبارک دهه فجر در این استان آماده بهره‌برداری هستند.

در این سفر سید حسین میرشفیع عضو هیات مدیره و معاون ساخت توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، رضا اکبری مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی شامل حجت الاسلام سالک، فولادگر، عابدی و کامران وزیر راه و شهرسازی را در این سفر همراهی می‌کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 364
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران