پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433730 تاریخ : 1397/09/27-11:31:38
,25,
بهره گیری از نقشه راه معدن،‌ موفقیت 100درصدی دارد

اسماعیلی:

بهره گیری از نقشه راه معدن،‌ موفقیت 100درصدی دارد

اسماعیلی به تدوین نقشه راه معدن و صنایع معدنی اشاره کرد و گفت: اجرای نقشه راه معدن و صنایع معدنی، موفقیت 100درصدی را برای این حوزه به همراه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، وی با ابراز خرسندی از پذیرش مسوولیت توسط غریب پور اظهار داشت: وجود سرمایه های انسانی، مهمترین دارایی و سرمایه مجموعه ایمیدرو محسوب می شود.

وی که در مراسم معارفه و تکریم رییس هیات عامل ایمیدرو سخن می گفت، ادامه داد: ایمیدرو تقریبا تمام دارایی های فیزیکی خود را طی دهه گذشته واگذار کرده و اکنون تنها و مهمترین دارایی اش نیروی انسانی است.

ملارحمان تکید کرد: با توکل به خدا و با به کارگیری توان مدیریتی و کارشناسی مجموعه، روزهای خوبی در انتظار ایمیدرو خواهد بود.

قابلیت جذب نقدینگی

از سوی دیگر داریوش اسماعیلی رییس سازمان نظام مهندسی معدن و رییس کمیته معدن مجلس شورای اسلامی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته 5 سال گذشته در ایمیدرو گفت: اقدامات ارزشمندی در دوره مورد نظر انجام شده است و این امر جای تقدیر از عملکرد کرباسیان در مدت 5 سال اخیر دارد. وی همچنین از ملارحمان در دوره سرپرستی تشکر کرد.

وی در عین حال با اعلام حمایت از دکتر رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: آرزوی ما این بود که آقای دکتر رحمانی سکان دار هدایت وزارت صنعت معدن و تجارت شود و خوشبختانه امروز این امر عملی شده است.

اسماعیلی جا به جایی در سیستم دولتی را در امتداد یک مسیر دانست و گفت: همانند دو امدادی، اکنون مسوولیت به مدیر جدیدی واگذار شده است.

رییس سازمان نظام مهندسی معدن، درباره توانمندی های بخش معدن و صنایع معدنی گفت: این حوزه پتانسیل بالایی برای جذب بخشی نقدینگی موجود در جامعه را دارد.

اسماعیلی به تدوین نقشه راه معدن و صنایع معدنی اشاره کرد و گفت: این سند حاصل کار 40 نفر و همچنین 15 تشکل تخصصی این بخش به شمار می آید. به اعتقاد رییس نظام مهندسی معدن، اجرای نقشه راه معدن و صنایع معدنی، موفقیت 100درصدی را برای این حوزه به همراه خواهد داشت.

وی با اعلام حمایت نظام مهندسی معدن و کمیته معدن از غریب پور گفت: تقاضای ما از این مجموعه،‌ استفاده از افراد متخصص و سپردن مسوولیت به این افراد است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 215
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران