پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 226985 تاریخ : 1395/07/27-10:44:15
,5,16,17,20,22,25,
بهره برداری از فاز دوم فولاد کاوه جنوب کیش تا پایان سال 97

رئیس بنیاد مستضعفان کل کشور خبر داد:

بهره برداری از فاز دوم فولاد کاوه جنوب کیش تا پایان سال 97

رئیس بنیاد مستضعفان کشور در حاشیه بهره برداری از مجتمع فولاد کاوه جنوب کیش گفت: فاز اول مجتمع فولاد کاوه جنوب کیش با اعتبار 2 هزار و 500 میلیارد تومان ساخته و تکمیل شده و فاز دوم این مجتمع نیز با ظرفیت 1.2 میلیون تن تا سال 97 به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، محمد سعیدی‌کیا امروز در حاشیه بهره‌برداری از مجتمع فولاد کاوه جنوب که با حضور معاون اول رئیس جمهور صورت گرفت، گفت: فاز اول کارخانه تولید فولاد کاوه جنوب کیش با صرف اعتباری بالغ بر 2 هزار و 500 میلیارد تومان و در منطقه ویژه اقتصادی صنایع فلزی و معدنی خلیج فارس ساخته شده و فاز دوم این پروژه نیز با ظرفیت 1.2 میلیون تن در سال تا سال 97 مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: فاز اول این مجتمع که امروز و با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری افتتاح شد، ظرفیت تولید 1.2 میلیون تن در سال را دارد و بیش از یک هزار نفر اشتغال مستقیم را بدنبال داشته است.
رئیس بنیاد مستضعفان اظهار کرد: یکی از اولویت‌های ما تکمیل فرآیند تولید با استقرار یک واحد نورد در خرمشهر برای تبدیل شمش‌های تولید شده در کشور به قطعات مورد نیاز بازار داخلی و خارجی است.
سعیدی‌کیا تصریح کرد: برای ساخت آب‌شیرین‌کن فولاد کاوه جنوب که یکی از بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌کن‌های در حال حاضر کشورمان است که با سرمایه‌گذاری 55 میلیارد تومان انجام شده است. همچنین به دنبال تامین برق این کارخانه با احداث یک نیروگاه 500 مگاواتی نیز در منطقه ویژه صنعتی و معدنی خلیج فارس هستیم.
وی با اشاره به اهمیت تکمیل نیازمندی‌های یک صنعت از ساخت آب‌شیرین‌کن و نیروگاه برق در کنار کارخانه تولید فولاد کاوه جنوب کیش در بندرعباس به عنوان یک مدل مؤفق در این زمینه یاد کرد و گفت: نمی‌توان توسعه صنعتی را بدون نیازمندی‌های آن انجام داد و بار سنگین نیازهای جانبی آن را بر دوش دولت انداخت و لذا ایجاد آب‌شیرین‌کن 15 هزار مترمکعبی در منطقه ویژه صنعتی و معدنی خلیج فارس کمک به بهبود تولید کارخانه فولاد و تأمین بخش دیگری از نیازهای صنایع مستقر در این منطقه است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 286
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران