پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 522497 تاریخ : 1399/08/22-15:15:01
,11,
بهره برداری از آزادراه کنارگذر شرقی اصفهان به هفته آینده موکول شد

وزیر راه:

بهره برداری از آزادراه کنارگذر شرقی اصفهان به هفته آینده موکول شد

وزیر راه با اشاره به افتتاح آزادراه کنارگذر شرق اصفهان در هفته آینده با دستور ویدیو کنفرانسی رئیس جمهور، گفت: تا پایان فعالیت دولت، طول آزادراه های کشور به 3 هزار و 100 کیلومتر می رسد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازوزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی پیش از ظهر امروز در حاشیه سفر به استان اصفهان با اشاره به عزم دولت در رفع نقاط حادثه خیز مسیرها و افزایش ظرفیت جاده های کشور عنوان کرد: در همین سال یا تا پایان فعالیت دولت دوازدهم، حداقل یک هزار کیلومتر به بزرگراه های کشور اضافه می شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طی فعالیت دولت های یازدهم و دوازدهم حدود 50 درصد به طول بزرگراه های کشور افزوده شده است، خاطرنشان کرد: تا پایان فعالیت دولت، طول بزرگراه های کشور را که 16 هزار کیلومتر بوده، به 34 هزار کیلومتر خواهیم رساند.

وی افزود: آزادراه های کشور که در ابتدای دولت یازدهم حدود 2 هزار و 100 کیلومتر بوده را به 3 هزار و 100 کیلومتر می رسانیم.

اسلامی گفت: یک قطعه بسیار مهم از کریدور شمال به جنوب، آزادراه کنارگذر شرق اصفهان است که هفته آینده با حضور رئیس جمهوری و به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد شد، به طوری که با بهره برداری از این مسیر، گشایش بزرگی برای استان اصفهان و استان های همجوار رخ خواهد داد و کمک می کند که نیم ساعت مسیر اصفهان به شیراز کاهش پیدا کند که این موضوع باعث صرفه جویی در مصرف سوخت، کاهش مسیر و زمان خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی درباره علت تأکید خود بر عبارت توسعه 50 درصدی راه های کشور، تصریح کرد: افرادی که کارهای فنی و مهندسی انجام داده اند، به خوبی می دانند که در شرایط تحریم و با این ارقام بودجه، انجام چنین پروژه هایی در طول چند سال، در مقایسه با اقدامات قبلی انجام شده، چه قدر سخت است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 324
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران