پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 265570 تاریخ : 1395/11/08-12:47:02
,17,10030,
بهره برداری از 452پروژه عمرانی شهرک های صنعتی با اشتغالزایی بیش از 9هزارنفر در دهه مبارک فجر

بهره برداری از 452پروژه عمرانی شهرک های صنعتی با اشتغالزایی بیش از 9هزارنفر در دهه مبارک فجر

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر از افتتاح 452 طرح و پروژه عمرانی در این ایام خبر داد و گفت: از این تعداد 258 طرح صنعتی با سرمایه گذاری 22هزار میلیارد ریال و 123میلیون دلار ارزی به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، «علی یزدانی» در گردهمایی مدیران عامل شرکت شهرک های صنعتی سراسر کشور اظهار داشت: افتتاح این طرح های صنعتی برای بیش از 9هزار نفر اشتغال به همراه خواهد داشت.

به گفته این مقام مسئول، در این ایام 194 پروژه عمرانی با اعتباری افزون برهزار و 600 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با تاکید بر نظارت و بازدید مستمر شرکت های استانی از زیرساخت های عمرانی شهرک ها و نواحی صنعتی استان ها، تصریح کرد: مدیران استانی باید از وضعیت زیرساخت های عمرانی همه شهرک ها و نواحی صنعتی استان خود مطلع باشند و در کمترین زمان نسبت به رفع نواقص و مشکلات موجود در این مناطق صنعتی اقدام کنند.
یزدانی در ادامه به تشریح ویژگی های دولت الکترونیک پرداخت و گفت: کارگروه ویژه توسعه خدمات دولت الکترونیک در سازمان و سایر استان ها فعال شده است.
وی، توسعه خدمات دولت الکترونیک را زمینه ای برای ایجاد تغییر و تحول اساسی در نوع و کیفیت خدمات سازمان و واحدهای تابعه و همچنین کاهش تخلفات اداری موثر برشمرد و تصریح کرد: الکترونیکی شدن اطلاعات موجود در سیستم دولتی، شفافیت بیشتر و تکریم حقوق صاحبان صنایع را به دنبال دارد.
به گزارش ایرنا، یزدانی پیش از این گفته بود،در قالب طرح رونق تولید، تا کنون هشت هزار و 122میلیارد تومان تسهیلات به واحد های تولیدی و صنعتی پرداخت شده است.
به گفته وی، با مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، به واحد های تولیدی و صنعتی که دارای بدهی های معوقه به نظام بانکی و واحد هایی که دارای چک برگشتی هستند، تسهیلات طرح رونق تولید پرداخت می شود و این موضوع در نظام بانکی کشور بی سابقه است.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت فعال سازی هفت هزارو 500 واحد صنعتی که تعطیل هستند و یا تولید آنها زیر ظرفیت است، از مهمترین برنامه های امسال این وزارتخانه عنوان کرد که پرداخت تسهیلات رونق تولید با همین رویکرد صورت گرفته است.
یزدانی، افزود: برنامه ریزی برای تعیین تکلیف و فعال سازی واحدهای راکد و یا تعطیل شده در حال انجام است و هم اینک حدود هفت هزار واحد تعطیل شده در شهرک صنعتی کشور شناسایی شده اند که 58 درصد آنها مربوط به دولت قبل است و یکی از مهمترین رسالت های دولت یازدهم، فعال سازی این واحدها بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 288
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران