پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352555 تاریخ : 1397/04/27-14:04:16
,25,
بهترین فیلمسازان سینمای مستند از مس سونگون دیدن می کنند

تاساعاتی دیگر انجام می شود؛

بهترین فیلمسازان سینمای مستند از مس سونگون دیدن می کنند

بیش از 30 مستندساز امروز از مجتمع مس سونگون دیدن می کنند. این برنامه به صورت مشترک بین ایمیدرو و مرکز گسترش سینمای مستند علمی و تجربی انجام می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از ایمیدرو، با حضور مستندسازان، کارگردانان و تهیه کنندگان شناخته شده ای همچون مرتضی رزاق کریمی، سعید رشتیان، رهبر قنبری، فتح اله امیری، رضا خوشدل، پگاه آهنگرانی، محسن خان جهانی و ...برنامه آشنایی با معادن و صنایع معدنی ایران کلید خورد. هدف این برنامه ساخت آثار مستند در حوزه معدن و صنایع معدنی است.

در این برنامه محمد مهدی طباطبایی نژاد رییس مرکز گسترش سینمای مستند علمی و تجربی و مرتضی رزاق کریمی قائم مقام خانه ی سینما این گروه را همراهی می کنند.

با مذاکرات انجام شده پیرامون همکاری های مشترک بین سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و مرکز گسترش سینمایی مستند و تجربی قرار است مستندسازان صنعتی از معادن و صنایع معدنی کشور دیدن کنند.

در این راستا مقرر شد کارگروهی مشترک به منظور انتخاب موضوعات مناسب برای ساخت آثار مستند در معادن و صنایع معدنی که می تواند با هدف ارایه و نمایش در جشنواره های معتبر داخلی و خارجی و رسانه های جمعی تشکیل شود.

پیش بینی حضور در جشنواره سینما حقیقت

از سوی دیگر پیش بینی یک بخش ویژه در جشنواره بین المللی «سینما حقیقت» برای نمایش آثار مستند داخلی و خارجی مرتبط با موضوعات معادن و صنایع معدنی ایجاد شود به طوری که به آثار منتخب جوایزی از سوی ایمیدرو اهدا شود.

همچنین به منظور آشنایی بیشتر و عمیق مستندسازان و نویسندگان و پژوهشگران سینمایی بر اساس برنامه های پیشنهادی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و همکاری صنوف مستند خانه سینما، فرصت های مناسبی برای حضور در مراکز مورد نظر فراهم آمده است و در این راستا امروز مستندسازان شناخته شده کشور از مجتمع مس سونگون دیدن می کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 218
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران