پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449028 تاریخ : 1397/11/27-16:59:56
,11,
بهترین خدمات به مسافران دریایی نوروز98 ارائه شود/ ضرورت بکارگیری «اینترنت اشیا» در بخش دریایی کشور

حق شناس در همایش مدیران دریایی سازمان بنادر عنوان کرد:

بهترین خدمات به مسافران دریایی نوروز98 ارائه شود/ ضرورت بکارگیری «اینترنت اشیا» در بخش دریایی کشور

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه "تحریم و جنگ اقتصادی علیه ایران شرایط و عوارض خاص خودش را دارد"، تاکید کرد: هدف اصلی در جنگ اقتصادی همانند جنگ نظامی، فلج کردن اقتصاد یک کشور است؛ لذا بخش دریایی کشور باید در تصمیمات اجرایی با هوشیاری و دقت نظر عمل کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، هادی حق شناس در همایش مدیران دریایی این سازمان در آستانه سفرهای دریایی نوروزی 98 تصریح کرد: به رغم کارشکنی ها و تهدید های یک جانبه آمریکا، لازم است بخش دریایی و حاکمیتی کشور، متناسب با بخش دریایی جهان به جلو برود و دچار عقب ماندگی نشود.

وی با اشاره به ضرورت هوشمند سازی فرایندهای دریایی ، گفت: موضوع اینترنت اشیا، با توجه به اینکه بخشی از خدمات سازمان بنادر خارجی است ، مبحث بسیار مهمی است و باید در دستور کار حوزه دریایی سازمان بنادر قرار بگیرد.

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به سخت بودن کار ها در شرایط جنگ اقتصادی ، خاطرنشان کرد: مطابق مفاد کنوانسیون های سازمان بین المللی دریانوردی ( IMO)، هیچ کشوری حق ندارد عمدا و عملا کشور دیگری را تهدید کند.

حق شناس با اشاره به در پیش بودن سفرهای دریایی شلوغ در ایام تعطیلات نوروز امسال در سواحل و جزایر جنوب کشور، تاکید کرد: پیش بینی می شود در روزهای عید امسال ، ترافیک دریایی بیشتری نسبت به سال های قبل داشته باشیم .

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اینکه در نوروز امسال هیچ مسافری در شناورهای خودرو بر ( لندینگراف) جا به جا نخواهد شد، اظهار داشت: راهبرد ها و تکالیف در بخش های مختلف دریایی اعم از یدکش ها، لایروب ها و شناورهای راهنما و مسافری و غیره ، مطابق قانون خواهد بود و فصل الخطاب قانون است.

حق شناس تصریح کرد: در نوروز امسال نیز همانند سال های قبل ، آمادگی کامل داریم تا با ارائه بهترین خدمات به مسافران دریایی ، روزهای خاطره انگیزی را برای مردم عزیز کشورمان رقم بزنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 285
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران