پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509636 تاریخ : 1398/12/24-17:57:43
,17,
به4 میلیون شاغل آسیب‌دیده از کرونا وام کم‌بهره پرداخت می‌شود

نوبخت اعلام کرد:

به4 میلیون شاغل آسیب‌دیده از کرونا وام کم‌بهره پرداخت می‌شود

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از پرداخت وام یک تا 2 میلیونی چهار درصدی بدون ضامن برای چهار میلیون نفر شاغل آسیب‌دیده از کرونا همچون کارگران و اصناف خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمدباقر نوبخت در صفحه خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: به دستور رییس‌جمهوری برای کاهش صدمات کرونا برای اقشار کم‌برخوردار، طرح هایی را آماده کردیم.

به گفته وی کمک ماهیانه 200 تا 600 هزار تومانی برای سه میلیون ایرانی فاقد درآمد ثابت که تا آخر اسفند پرداخت می‌شود.

نوبخت اعلام کرد: همچنین وام یک تا 2 میلیونی چهار درصدی بدون ضامن برای چهار میلیون نفر شاغل آسیب‌دیده همچون کارگران و اصناف و ... پرداخت می شود.

اختصاص 1600 میلیارد تومان برای مبارزه با کرونا

نوبخت همچنین در پیام دیگری در توئیتر اعلام کرد: افزون بر کمک به معیشت گروه‌های آسیب‌پذیر، اقدام دیگر دولت برای مقابله با کرونا، تقویت نظام بهداشت و درمان دولت برای خدمت به مردم بوده است که تاکنون 1600 میلیارد تومان به ستاد ملی برای مقابله با کرونا و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور پرداخت شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 253
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران