پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 432313 تاریخ : 1397/09/08-13:44:34
,5,6,
بنزین یورو 4 بسیار پاک تر از بنزین سوپر است

اعتراض سفارتخانه ها به کمبود بنزین سوپر

بنزین یورو 4 بسیار پاک تر از بنزین سوپر است

در ماه های گذشته زمزمه هایی مبنی بر کمبود بنزین سوپر در برخی از ج های سوخت استان های کشور به گوش می رسید و جدارن و مردم در برخی از استانها از کمبود بنزین سوپر گلایه داشتند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، بیژن حاج محمدرضا رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت اظهار داشت: حدود دو ماه پیش، با مشکلاتی در زمینه تامین بنزین سوپر جایگاه ها مواجه شده بودیم و برای مدتی در این امر توقف به وجود آمده بود، اما بعد از اینکه اعتراضات متعددی از جانب دارندگان جایگاه و نیز از جانب سفارتخانه های خارجی در ایران داشتیم زیرا مسئولان سفارتخانه های خارجی همگی باید از بنزین سوپر استفاده می کردند- به پیگیری موضوع پرداخته و خوشبختانه این نقیصه رفع شد و هم اکنون مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت گفت: خوشبختانه پالایشگاه اصفهان محصول را تامین کرد و رساند و در حال حاضر بنزین سوپر در حال توزیع است و اکثر جایگاه های کشور دارای بنزین سوپر هستند.

حاج محمدرضا خاطرنشان کرد: بنزین بدون سرب ما دارای اکتان 94 تا 96 و بنزین سوپر دارای اکتان 84 تا 86 است. در واقع ما در دنیا اولین کشوری هستیم که مشغول تولید بنزینی به نام بنزین بدون سرب سوپر هستیم.

وی افزود: این بنزین جز ضرر برای ماشین حاصلی ندارد ولی به خاطر نام «بنزین سوپر» و اینکه مثلا در کاتالوگ خودرو مرسدس نوشته شده که غیر از بنزین سوپر مصرف نشود، این تصور به وجود می آید که استفاده از بنزین سوپر مناسب تر است، در صورتیکه بنزین یورو4 بسیار پاک تر از بنزین سوپر است.

رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت در پایان گفت: به هر حال مشکل کمبود بنزین سوپر برطرف شده و در حال حاضر در اکثر جایگاه های استان ها در حال توزیع است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 305
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران