پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450448 تاریخ : 1397/12/12-13:39:34
,11,
بندر خرمشهر؛ آماده میزبانی از گردشگران نوروز 98

مدیرکل بنادر و دریانوردی خرمشهر خبر داد:

بندر خرمشهر؛ آماده میزبانی از گردشگران نوروز 98

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: تمهیدات لازم برای تامین ایمنی سفرهای دریایی در رودخانه‌های کارون و اروند و تسهیل در انجام گردش‌های دریایی در تعطیلات نوروز اندیشیده شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، نورالله اسعدی با اشاره به تسهیل در انجام گردش‌های دریایی در رودخانه‌های اروند و کارون، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی، اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر تمام تمهیدات مورد نیاز برای تامین ایمنی سفرها و تسهیل گردشگری دریایی در آبراه اروند و کارون را اندیشیده است.

وی افزود: برای کاهش حوادث دریایی در تعطیلات نوروز 98، جلسات متعددی در این اداره کل انجام شده و در این خصوص بدنبال افزایش آموزش‌ها و همچنین نظارت بر فعالیت صاحبان شناورها در محدوده اروندرود و کارون هستیم.
مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر خاطرنشان کرد: در نوروز 98 پیش بینی می‌شود تقاضای گردشگری دریایی در اروندرود و کارون افزایش چشمگیری نسبت به نوروز گذشته داشته باشد.
وی از فعالیت دو کشتی بزرگ مسافربری «نگین» و «ایران زمین» برای اولین بار بصورت روزانه در ایام نوروز خبر داد و گفت: این دو شناور برای انجام تورهای گردشگری و همچنین زائران راهیان نور برنامه‌های گردشی در اروندرود و کارون در نظر گرفته‌ شده‌اند.
اسعدی با اشاره به اشتیاق زیاد گردشگران و مسافران به دیدن طبیعت بکر اروندرود و کارون اظهار داشت: اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر تمام تلاش خود را برای تسهیل در انجام گردش‌های دریایی را به کار خواهد بست و در این زمینه نیز بر تامین ایمنی سفرها و پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی در حین سفر با افزایش نظارت، تاکید جدی دارد.
وی ابراز امیدواری کرد: با تعامل و همکاری صاحبان شناورها و توجه به نکات ایمنی ابلاغی از سوی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر شاهد انجام سفرهای دریایی ایمن در نوروز 98 باشیم.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 285
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران