پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451514 تاریخ : 1397/12/24-13:31:15
,11,
بنادر باید به مراکز لجستیک بار تبدیل شود

وزیر راه در همایش سالانه مدیران سازمان بنادر و دریانوردی:

بنادر باید به مراکز لجستیک بار تبدیل شود

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ایجاد قدرت لجستیک، گفت: قدرت لجستیک کمک می کند تا بتوانیم قدرتمندانه بار جابه جا کنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمد اسلامی در همایش سالانه مدیران سازمان بنادر و دریانوردی، افزود: به رغم همه چالش ها و موانع اقتصادی، جمهوری اسلامی ایران از یک تراز مثبت تجاری برخوردار است و از بعد اقتصادی به هیچ سازمان مالی و پولی بین المللی  و به هیچ کشوری بدهکار نیست.

وی اذعان داشت: برای شکوفایی اقتصادی کشور باید همه ظرفیت هایمان را فعال کنیم و خلاقانه از این تنگنا و تحریم عبور کنیم.

اسلامی در بخش دیگری از سخنان اش با تاکید بر اینکه ضرورت گسترس بازار در بنادر، گفت: ظرفیت های ملی و قدرت تولید کشور، خیلی بیشتر از نیاز بازار است.

به گفته وزیر راه و شهرسازی ، برند سازی و خلق برند برتر  و  ایجاد قدرت لجستیکی در بنادر، دو مفهوم کلیدی در مبحث توسعه بازار محسوب می شود.

اسلامی خاطرنشان کرد: یک برند با قدرت جذب بازار و مشتری است که می تواند قدرت پاسخگویی داشته باشد، برای بنادر کشور بسیار راهگشا خواهد بود و باید در پسکرانه بنادر از آنها استفاده کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ایجاد قدرت لجستیک، گفت: قدرت لجستیک کمک می کند تا بتوانیم قدرتمندانه بار جابه جا کنیم.

وی تاکید کرد: بنادر کشور جای تخلیه و بارگیری صرف نیست؛ بنادر کشور باید نقش و قدرت تاثیر گذاری در سهم حمل و نقل دریایی کشور داشته باشند.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اهمیت بیش ازپیش " توسعه دریامحور " در شرایط سوق الجیشی حاکم بر اقتصاد کشور، گفت: اقدمات غیر قانونی و ظالمانه آمریکا هیچ عاید و ثمره ای برای این کشور و هم پیمانان آن نخواهد داشت؛ چراکه مردم و دولت ایران مسیر عزت و سربلندی را انتخاب کرده و در برابر هر سلطه ای می ایستد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 359
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران