پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 311296 تاریخ : 1396/09/25-16:46:23
,16,
بسته‌بندی یکی از ابزار‌های مهم بازاریابی بین‌المللی است

بسته‌بندی یکی از ابزار‌های مهم بازاریابی بین‌المللی است

علیقلی حسنی اعظمی مدیر عامل شرکت کارتن سازی میهن: بسته‌بندی یکی از ابزار‌های مهم بازاریابی بین‌المللی است و بنگاه‌های اقتصادی توجه خاصی به موضوع طراح و چاپ و بسته‌بندی دارند.

علیقلی حسنی اعظمی در گفت و گو با خبرنگار بانک و صنعت؛ عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت کارتن سازی میهن در خصوص این که شرکت کارتن‌سازی میهن یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید‌کننده‌ کارتن کشور است اظهار داشت: این شرکت جهت تولید انواع کارتن و ورق سه لا و پنج لا‌، قهوه‌ای و سفید از بهترین کرافت‌های روسی، کره‌ای‌، اسپانیایی و چینی و همچنین جهت فلوتینگ و لایه داخلی از تولیدات بهترین کارخانجات کاغذ‌سازی داخلی‌ و جهت چاپ بهترین مرکّب را از منابع خارجی تهیه و مصرف می‌کند. ‌اهمیت به مقوله کیفیت موجب شده این شرکت در فاصله کوتاهی به شرکتی صاحب‌نام تبدیل شود و جایگاه خود را بین مشتریان حفظ کند.

وی درادامه افزود: مدت 44 سال با کارنامه‌ای قوی در صنایع سلولزی و بسته‌بندی کشور مشغول فعالیت هستم و دریافت لوح پیشکسوت از دست وزیر محترم ارشاد در سال 1392، دریافت تندیس و نشان برتر مدیریت در سال 1395، تندیس و لوح همایش سراسری مدیر شایسته ملّی در سال 1393، تندیس و لوح همایش سراسری چهره‌های ماندگار مدیریت ایران در سال 1394 و افتخارت دیگر گواهی بر این مدعا است.

وی با بیان این که شرکت کارتن‌سازی میهن به منظور تأمین نیاز روزافزون صنعت بسته‌بندی کشور در سال 1341  تأسیس شد اظهار داشت: به‌کارگیری پیشرفته‌ترین تکنولوژی و سریع‌ترین ماشین‌آلات تولید ورق‌، برش و چاپ کارتن با سایزهای متنوع موجب شد تا شرکت کارتن سازی میهن به‌سرعت‌ جایگاه یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کارتن را کسب کند.

وی تصریح کرد : کارتن‌سازی میهن در حوزه منابع انسانی هم با اتکا به سرمایه انسانی مجرب و متخصص خود توانست ضمن به‌روزآوری دانش مدیریت‌، با تحقیق و بررسی نیازهای مشتریان‌، تولیدات خود را جهت تأمین سلایق مصرف‌کنندگان ارتقا‌ بخشد. بی‌تردید‌ کارتن‌سازی میهن بخش عمده‌ای از رضایت و وفاداری مشتریان خود را مرهون تلاش‌، مسئولیت‌پذیری و صداقت پرسنل و مدیران خود می‌داند و همواره بر آن است تا این مسیر را با هدف‌گذاری و اجرای دقیق پروژه‌های بهبود، با تمرکز بر ارتقای کیفیت و بهره‌وری به‌طور مستمر ادامه دهد.

 

عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت کارتن سازی میهن در مورد این که در حال حاضر شرکت کارتن سازی میهن چه کالا یا خدماتی ارائه می‌دهد و چه جایگاهی در بازار دارد گفت: شرکت کارتن‌سازی میهن در کیلومتر 17 جاده مخصوص کرج در محوطه‌ای بالغ بر پنج هکتار با بیش از 13 هزار مترمربع سالن قادر است در شبانه‌روز 150 تُن ورق و کارتن سه و پنج‌لا را با چاپ ترکیبی تولید و عرضه کند، این شرکت با قدمتی بالغ بر 55 سال در صنعت بسته‌بندی با ارائه محصول با‌ کیفیت مطلوب به عنوان یکی از شرکت‌های عمده ی تولید کننده ی کارتن و ورق در بازارهای داخلی مطرح است.

وی در پاسخ به این سوال که فعالیت شرکت شما چه اندازه می‌تواند به صادرات کشور کمک کند افزود: بسته‌بندی یکی از ابزار‌های مهم بازاریابی بین‌المللی است و بنگاه‌های اقتصادی توجه خاصی به موضوع طراح و چاپ و بسته‌بندی دارند و از طراحی‌، گرافیک‌، رنگ‌ها و به‌ کار بردن مواد اولیه‌ مرغوب و مناسب برای افزایش مشتریان خود در بازار‌های بین‌المللی بهره می‌برند.

بسته‌بندی معرفی‌نامه‌ای برای کالا است و باعث اطمینان از به سلامت رسیدن کالاهای صادراتی به مقصد می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 301
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران