پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 513139 تاریخ : 1399/02/29-17:11:11
,10028,
بستر ارتباطات سرمایه اجتماعی را تقویت می کند

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تامین اجتماعی:

بستر ارتباطات سرمایه اجتماعی را تقویت می کند

به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، جلسه هم اندیشی کارکنان روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان ها، سرپرست موسسه فرهنگی هنری آهنگ آتیه، سرپرست و کارکنان اداره کل روابط عمومی ستاد و ادارات کل و مدیریت های درمان این سازمان به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان ها سازمان تامین اجتماعی در این جلسه با اشاره به اهمیت روابط عمومی در سازمان ها گفت: روابط عمومی ها پل ارتباطی میان مردم و سازمان ها هستند و مسئولیت انعکاس مطالبات و نیازهای مخاطبان به سازمان را برعهده دارند و از این حیث نقش مهم و کلیدی دارند.
عادل دهدشتی، یکی از نقاط قوت حکمرانی را میزان بالای سرمایه اجتماعی در جامعه برشمرد و افزود: در کشورهای توسعه یافته از بستر ارتباطات استفاده می کنند تا سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی را تقویت کنند.
وی با بیان اینکه روابط عمومی ها به عنوان یک دیده بان صادق حتما در اعتلای سازمان ها موثر خواهند بود، گفت: سازمان تامین اجتماعی 44 میلیون نفر را در کشور تحت پوشش دارد. بنابراین روابط عمومی در این سازمان که مخاطبان گسترده و متنوعی دارد جایگاه قابل توجهی دارد.
دهدشتی با اشاره به تقویت گفتمان سازمان تامین اجتماعی در جامعه افزود: این برنامه در معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان ها این سازمان تعریف شده و با جدیت باید آن را دنبال کنیم. همچنین ارتباط نظام مند با شرکای اجتماعی، نهادهای حاکمیتی و مدنی و ارتقای سطح آگاهی مخاطبان را نیز برای بهبود تعامل با ذینفعان ادامه می دهیم.
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تامین اجتماعی در ادامه به برخی از اقدامات شاخص این سازمان در سال گذشته نیز پرداخت و گفت: توازن منابع و مصارف از فعالیت های مهم سال گذشته این سازمان بود که با برنامه ریزی و همکاری همه بخش های سازمان انجام شد.
دهدشتی، تسویه مطالبات مراکز درمانی دانشگاهی ، اصلاح ساختار و تجمیع و تنقیح بخشنامه ها و سطح بندی مراکز درمانی را از دیگر اقدامات قابل توجه سازمان تامین اجتماعی در سال 98 برشمرد و اظهار داشت: این فعالیت ها در راستای کسب رضایتمندی بیمه شدگان و بازنشستگان انجام شد .
وی گفت: شناسایی مدیران آینده از برنامه های خوب سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته بود که آزمون آن توسط سازمان سنجش برگزار شد و نتیجه این آزمون، کانون ارزیابی ها و سوابق و تجارب متقاضیان برای ارتقا و انتصاب همکاران مورد توجه قرار می گیرد.
دهدشتی افزود: از زمان اجرای طرح سامانه شناسایی مدیران آینده تاکنون 119 انتصاب در سازمان تامین اجتماعی مبتنی براین روش انجام گرفته است .
سرپرست موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه نیز در این جلسه گفت: نگاه سنتی به روابط عمومی تغییر یافته و این حوزه صرفاً محدود به تبلیغ و انعکاس رویدادها نیست بلکه ارتباط دوسویه با مخاطبان و مدیران از فعالیت های مهم حوزه روابط عمومی محسوب می شود که خوشبختانه این نگرش در روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی نیز مشهود است.
فرشاد نوروزپور افزود: روابط عمومی ها ویترین سازمان ها هستند و باید شنونده درخواست ها و مطالبات مخاطبان باشند. این حوزه باید به مدیریت، نظرات کارشناسی جهت ارتقای رضایتمندی ذینفعان ارائه کند.
وی ادامه داد: شبکه های اجتماعی ظرفیت های قابل توجهی دارند و فرصتی را برای فعالان روابط عمومی ایجاد کرده اند تا پیام خود را به مخاطبان برسانند و باید از این فرصت ها حداکثر استفاده را داشته باشیم.
سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد این حوزه در بخش های اخبار، ارتباط با رسانه ها، حضور در صداوسیما، تولیدات مختلف و حضور در شبکه های اجتماعی درسال گذشته ارائه کرد و گفت: از امکانات و ظرفیت های مختلف برای انتقال اخبار و پیام ها به مخاطبان استفاده می کنیم. در حال حاضر 173 سایت داریم که شامل ادارات کل، مدیریت های درمان و بیمارستان ها است. سایت برخی از بیمارستان ها نیز دو زبانه است.
هادی صفری با بیان اینکه نیروهای روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی از تحصیلات دانشگاهی و تجربیات خوبی برخوردارند، وی افزود: در حوزه روابط عمومی 6 منطقه داریم که هر منطقه توسط دبیر آن منطقه مدیریت می شود. به صورت مستمر عملکرد روابط عمومی ها در ادارات کل و مدیریت های درمان سراسر کشور ارزیابی می شود.
در ادامه این جلسه، تعدادی از روسای روابط عمومی ادارات کل و مدیریت های درمان تامین اجتماعی سراسر کشور دیدگاه های خود را مطرح کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 242
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران