پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467533 تاریخ : 1398/04/15-14:44:26
,17,10028,
بزرگترین همایش مدیران کانون های بازنشستگان کشوری در تهران برگزار شد

به دعوت مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ؛

بزرگترین همایش مدیران کانون های بازنشستگان کشوری در تهران برگزار شد

گردهمایی بزرگ کانون های بازنشستگان کشوری از 31 استان به دعوت مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با دعوت سید میعاد صالحی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، بیش از 400 نفر از روسای کانون های بازنشستگی از سراسر کشور به همراه مدیران استانی و معاونین و مدیران کل صندوق بازنشستگی کشوری در تهران گردهم آمدند تا در بزرگترین همایش روسای کانونهای بازنشستگان کشوری، مهم ترین مسائل ، دغدغه ها و خواسته های خود را رودررو با مدیرعامل و مدیران صندوق بازنشستگی در میان بگذارند.

 این همایش در سه بخش افتتاحیه، پانلهای تخصصی و اختتامیه برگزار شد. 
 مدیرعامل صندق بازنشستگی، سخنران افتتاحیه این همایش بود و ضمن خوشامدگویی به حضار، به بیان اهداف همایش و نیز نکاتی در خصوص رویکردهای جدید صندوق بازنشستگی پرداخت.
 
صالحی با بیان اینکه بحث انتشار اطلاعات حقوق و دستمزد و همچنین مدارک تحصیلی تنها بخش کوچکی از اتاق شیشه ای صندوق بازنشستگی است، گفت: این شفافیت در بخش عملکرد و صورت های مالی شرکت ها ادامه خواهد یافت.
 وی همچنین نکاتی در خصوص بحث همسانسازی و منابع تامین آن و نیز برنامه صندوق برای ارتقای بیمه تکمیلی که قرار داد آن در شهریورماه منعقد میگردد را ارائه نمود. 
 در بخش دوم همایش، مدیران کانونهای بازنشستگی، در چهار پانل تخصصی حقوق و دستمزد، بیمه تکمیلی، تورهای مسافرتی و گردشگری و پانل اقتصادی و شرکتهای صندوق حضور پیدا نموده و ضمن بیان دیدگاه های خود، پاسخ مسئولان و مدیران صندوق را درباره این موضوعات شنیدند.
 
اختتامیه، آخرین بخش این همایش بود. حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در جمع روسای کانون های بازنشستگی برای بسیاری از حاضرین غافل گیرکننده و امیدبخش بود.
 وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی  ابتدا پای حرفهای چهار نفر از نمایندگان بازنشستگان نشست و جمع بندی پانلهای تخصصی را در موضوعات حقوق و دستمزد، بیمه تکمیلی، تورهای مسافرتی و گردشگری و نیز مسائل اقتصادی و شرکتهای صندوق گوش کرد.
 در ادامه صالحی ضمن خوشامدگویی به آقای شریعتمداری، به ارایه گزارش عملکرد سه ماهه خود پرداخت. سخنرانی وزیر رفاه، آخرین برنامه این همایش بود. البته  وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی  فرصتی بیش از مقدار معمولی را به این همایش اختصاص داد تا ضمن بیان مبسوط حرفهای خود با بازنشستگان، به سخنان چند نفر از حضار که به صورت سرپایی و از میان جمعیت، خواستار بیان دغدغه هایشان بودند گوش کند.
 
شایان ذکر است قبل از شروع رسمی همایش، در جلسه ای که با حضور مدیرعامل و سایر مدیران ارشد صندوق به همراه مدیران استانی برگزار شد، مدیران استانی ضمن شنیدن رویکردهای جدید صندوق از زبان مدیرعامل،  به بیان مشکلات و مسائل خود و بازنشستگان استان پرداختند.
 کمبود نیروی انسانی برای پاسخ به نیاز بازنشستگان در مدیریت های استانی، مشکل ساختمان اداری برخی مدیریت های استانی، مشکلات خانه های امید بازنشستگان، مسائل بیمه درمانی بازنشستگان و حقوق به ویژه در شرایط اقتصادی امروز، لزوم عادلانه تر شدن تسهیلات سفرها در همه استان ها و ...، از جمله مسائل مطرح شده از سوی مدیران استانی بود.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 320
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران