پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 496396 تاریخ : 1398/10/22-12:31:33
,6,4,
بزرگترین بازار خودروی جهان دومین افت سالانه متوالی خود را ثبت کرد

در ماه دسامبر

بزرگترین بازار خودروی جهان دومین افت سالانه متوالی خود را ثبت کرد

طبق جدیدترین داده‌ها، فروش خودرو در چین در ماه دسامبر (آذر-دی) هم ادامه پیدا کرد تا دومین سال افت متوالی آن ثبت شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بلومبرگ، طبق جدیدترین داده‌ها فروش خودرو در چین در ماه دسامبر هم ادامه پیدا کرد تا دومین سال افت متوالی آن ثبت شود. هرچند میزان این افت نشان می‌دهد که کاهش فروش خودرو به کف خود نزدیک می‌شود.

اتحادیه خودروی سواری چین اعلام کرد، فروش مدل‌های سدان، شاسی‌بلند، مینی‌ون و چند منظوره در ماه گذشته 3.6 درصد افت کرده و به 2.17 میلیون خودرو رسیده است. این هجدهمین افت در 19 ماه گذشته است. تنها ماه رشد فروش در 19 ماه گذشته، ماه ژوئن بود که در آن خودروسازان برای خالی کردن انبارهای خود تخفیف‌های بزرگی ارائه دادند.

کند شدن اقتصاد جهان و نامشخص بودن آینده تعرفه‌های واردات باعث شده است مشتریان از بازارها دور بمانند و خودروسازان و خودروفروشان با مشکلات زیادی روبرو شوند.

یک سازمان دیگر این صنعت، اتحادیه تولیدکنندگان اتومبیل چین، ماه گذشته پیش‌بینی کرد فروش خودرو در سال 2020 با افت 2 درصدی روبرو شود و سومین سال متوالی افت فروش به ثبت برسد. طبق داده‌های این سازمان افت فروش خودرو در کل سال 2019 برابر با 7.5 درصد بوده است، در حالی که در 2018 این افت برابر با 6 درصد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 283
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران