پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 311886 تاریخ : 1396/10/02-11:02:27
,17,25,
برگزیدگان سومین مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان سازمان ملی بهره‌وری ایران معرفی شدند

برگزیدگان سومین مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان سازمان ملی بهره‌وری ایران معرفی شدند

در مراسمی با حضور سید محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، مهندس علی اکبر اولیاء، رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران برگزیدگان سومین مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان سازمان ملی بهره‌وری ایران با موضوع بهره وری آب معرفی شدند و از آنها تجلیل شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در این مراسم که با حمایت بانک ایران زمین در بخش جوایز، عصر روز چهارشنبه – 29 آذرماه 1396 – در تالار «استاد شهناز» خانه هنرمندان ایران و با حضور برگزیدگان این مسابقه برگزار شد، از 10 اثر برتر در هر یک از 4 گروه سنی شامل 3 اثر «برگزیده»، 4 اثر «شایسته تقدیر» و 3 اثر «راه‌یافته به نمایشگاه» با اهدای لوح به امضای ریاست سازمان ملی بهره‌وری ایران و اهدای جوایزی تجلیل شد.

سید محمد حسین استاد در خصوص حمایت بانک ایران زمین از این رویداد فرهنگی گفت: یکی از مسائلی که در گذشته در کشور ما مغفول مانده، بحث فرهنگ سازی درحوزه کودک و نوجوان است. از اینرو بانک ایران زمین به عنوان یک بنگاه اقتصادی با شناخت حساسیت و دغدغه های مردم سعی کرده است  با حمایت از برنامه‌هایی اینچنینی نقشی موثر در ارتقا فرهنگ محیط زیست داشته باشد. 

وی همچنین رویکرد محیط زیستی بانک ایران زمین را به عنوان مسئولیت اجتماعی این بانک عنوان کرد و گفت: هدف ما حضوری موثر در عرصه محیط زیست است و از پیشنهاداتی که در این خصوص به ما ارائه می شود، استقبال می کنیم. 

همچنین همزمان با این مراسم، نمایشگاهی از آثار برتر سومین مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان، در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت. 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 333
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران