پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464898 تاریخ : 1398/02/29-17:37:26
,17,
برگزیدگان اولین جشنواره اینفوگرافی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانها معرفی شدند

برگزیدگان اولین جشنواره اینفوگرافی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانها معرفی شدند

نخستین جشنواره کشوری اینفوگرافیک سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان ها، پس از بررسی آثار دریافت شده به دبیرخانه و در نظر گرفتن شاخص‌هایی ، موارد برتر را مشخص و به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی سازمان برنامه و بودجه کشور، رویکرد اصلی آثار برتر در این جشنواره، پرداخت صحیح به اطلاعات، استفاده موثراز داده‌ها و شیوه گرافیکی مناسب بود.

به موجب این گزارش و بر اساس رآی داوران، مقام اول این جشنواره به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد تعلق گرفت و شاخص این مقام، اینفوگرافیک وضعیت نیروی انسانی در سال 1395 در میان دستگاه‌های اجرایی این استان بود.
بر اساس همین گزارش، مقام دوم این جشنواره به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان اعطا شد و شاخص آن، اینفوگرافیک عملکرد شرکت گاز استان مذکور بود.
گزارش مذکور حاکی است که مقام سوم این جشنواره به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران تعلق گرفت و شاخص آن اینفوگرافیک بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد بود.
شایان ذکر است که نخستین جشنواره کشوری اینفوگرافیک سازمان های مدیریت و برنامه ریزی استان ها با همکاری پایگاه اطلاع رسانی دولت برگزار شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 291
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران