پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464028 تاریخ : 1398/02/17-11:58:29
,10025,
برگزاری گردهمایی مدیران، سرپرستان مناطق، روسای استان و شعب بیمه‌آسیا

برگزاری گردهمایی مدیران، سرپرستان مناطق، روسای استان و شعب بیمه‌آسیا

گردهمایی مدیران، سرپرستان مناطق، روسای استان و شعب بیمهآسیا با حضور نایب رییس هیأتمدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین و مشاوران مدیر عامل در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابطعمومی بیمهآسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأتمدیره و مدیرعامل بیمهآسیا در سخنرانی افتتاحیه همایش با ارائه گزارشی از عملکرد بیمهآسیا در سال 1397 و مقایسه آن با عملکرد صنعت بیمه کشور، اظهار امیدواری کرد با همدلی و همراهی تمامی کارکنان بیمهآسیا، موفقیتهای بیمهآسیا در صنعت بیمه کشور تداوم یابد.

نایب رییس هیأتمدیره با بیان چرایی افزایش ضریب خسارت، عوامل مختلفی را درحوزههای فنی و اجتماعی در این مورد تاثیرگذار دانست.
مسعود بادین با تاکید براصلاح وترکیب پورتفوی بیمهآسیا، بیان داشت: باید هوشیاری خود را در خصوص ترکیب پورتفوی بالا ببریم و با استفاده از تمامی ظرفیتهای کارشناسی و فنی خود در سراسر کشور در جهت اصلاح پورتفوی قدم برداریم.
اولین روز برگزاری گردهمایی مدیران، بیمهآسیا با خیرمقدم آقای سپهر معاون منطقه چهار و همچنین سخنرانی بهروز ناظمی عضو هیاتمدیره و معاون امور استانها و شبکه فروش آغاز شد.
 برگزاری کارگروههای زندگی، کنترل و نظارت، وصول مطالبات، بیمههای خرد نشست اختصاصی معاونت امور استان‌ها و شبکه فروش از دیگر برنامه‌های اولین روز همایش بودند.
در دومین روز گردهمایی، مسعود بادین، نایب رییس هیأتمدیره و مدیرعامل، در سخنرانی اختتامیه، با اشاره به تحقق اهداف برنامهریزی شده در سال 1397 از پرداخت روزانه 81 میلیارد ریال خسارت خبر داد و این موضوع را نشان از توانمندی و توانگری مالی بسیار بالای بیمهآسیا دانست.
مدیرعامل بیمهآسیا افتتاح مجتمع تخصصی بیمههای زندگی و تحقق اهداف مورد نظر، جذب و آموزش بیش از یک هزار نماینده فروش بیمههای زندگی، برگزاری سومین جشنواره فروش بیمههای زندگی، پرداخت بزرگترین سرمایه خسارت بیمههای زندگی، راهاندازی مجتمع تخصصی پرداخت خسارت خودروهای سنگین در مشکینشهر، خرید و راه‌اندازی شعبه ورامین، کسب توانگریهای مالی سطح یک، کسب عنوان رتبه اول گروه موسسات بیمهای یکصد شرکت برتر کشور برای پنجمین سال متوالی و اصلاح، تدوین و ابلاغ آئیننامه حدود اختیارات را بخشی از فعالیتهای بیمهآسیا در سال 1397 برشمرد.
نایب رییس هیأتمدیره در بخش دیگری از سخنان خود، کاهش بروکراسی در انجام امور، اولویت فروش بیمههای خرد، توجه جدی به موضوع فناوران و راهاندازی کمیته راهبردی فناوری، حضور اینشورتکها در صنعت بیمه در کنار شبکه فروش، بکارگیری ارزیابان خسارت در درمان و رشتههای دیگر، ارتباط منافع شرکت با منافع شبکه فروش، احترام به همکاران، احترام به شبکه فروش و بالعکس، انجام ردهبندی شرکتی، عدم تسری برخی مشکلات به زیرمجموعه و استفاده از حدود اختیارات ابلاغی که هدف آن سرعت در عملیات صدور و بررسی خسارات بود را مورد تاکید قرار داد.
مسعود بادین ضمن اظهار تأسف از وقوع سیل اخیر، تبلیغات غیرمستقیم برای عرضه بیمههای آتشسوزی به مردم و ریسکسنجی مناسب بیمهآسیا در این خصوص را از پیامهای خوب این واقعه دانست.
اصلاح ترکیب پورتفوی، توجه جدی به مسائل بیمههای شخص ثالث، انتخاب ریسک مناسب توسط کارشناسان و شعب، طراحی بیمه‌نامه‌های ویژه برای اقلیتها و قومیتها در بیمههای زندگی، نظارت شعب بر عملکرد نمایندگیها، وصول مطالبات از طریق استفاده از ظرفیت شعب و نمایندگیها، ایجاد تسهیلات برای کارکنان، مدیریت بهینه ورود نقدینگی به شرکت در زمان مناسب و عدم موکول کردن آن به پایان سال، تفکیک حسابهای بیمههای زندگی و غیرزندگی تا پایان سال، استفاده از مشارکت شبکه فروش برای تبلیغات، مدیریت صدور و خسارت در بازه زمانی طول سال، برگزاری مجامع فصلی در سرپرستیها و شعب، کاهش و مدیریت هزینههای اداری و پرسنلی، ارسال پیامک به بیمهگذار در زمان صدور بیمهنامه و پرداخت خسارات در زمان وصول اقساط حق بیمه، مدیریت منابع و مصالح، عدم صدور الحاقیه برگشتی بدون مجوز، فروش بیمهنامههای بین رشتهای، ثبت بیمهنامه بلافاصله بعد از دریافت حق بیمه، خودکنترلی، نظارت غیرحضوری و غیرفیزیکی، عدم شتاب در اخذ نرخ و ریسک‌سنجی، توجه به سهامداران و توانمندی شرکتهای بزرگ در زمان صدور بیمهنامههای کلان از موارد مورد تاکید مدیرعامل در سخنرانی اختتامیه بود.
همچنین در روز دوم همایش، حجتالاسلام والمسلمین ربانی، رییس مرکز خدمات حوزههای علمیه کشور با حضور در این گردهمایی، در سخنانی با تاکید بر همدلی، همراهی و وحدت برای توفیق در انجام کارها و پرهیز از تفرقه و تشتت، گفت: برای یک حرکت سالم میبایست یک خودکنترلی داخلی وجود داشته باشد؛ در غیر اینصورت متضرر میشویم و مسیر موفقیتمان با انحراف روبرو میشود.
حجتالاسلام والمسلمین ربانی با تصریح جدی بودن نظارت و برنامهریزی در تمامی فعالیتها، اظهار داشت: ابتکار و خلاقیت بسیار مهم است و یکی از شروط تداوم موفقیت بیمهآسیا، اهمیت دادن و ارتقاء جایگاه کسانی است که ابتکار و خلاقیت دارند.
رییس مرکز خدمات حوزههای علمیه کشور در پایان با اظهار خرسندی از تمدید قرارداد حوزه، اظهار داشت: امروز این قرارداد به عنوان یک برند در صنعت بیمه مورد توجه قرار گرفته است و نیاز به مراقبت و نظارت دارد.
برگزاری نشست دبیران کارگروه‌ها، نشست پرسش و پاسخ اعضای هیات‌مدیره و معاونین مدیرعامل و مراسم تقدیر از شعب برتر و مدیران پیشکسوت، از دیگر برنامه‌های روز دوم گردهمایی مدیران، سرپرستان مناطق، روسای استان و شعب بیمه‌آسیا بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 316
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران