پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 515536 تاریخ : 1399/04/16-16:00:46
,10028,
برگزاری چهارمین رویداد ملی پیچ خط مشی برای حل مسایل اجتماعی

توسط ستاد اجرایی فرمان امام انجام می شود؛

برگزاری چهارمین رویداد ملی پیچ خط مشی برای حل مسایل اجتماعی

چهارمین رویداد ملی پیچ خط مشی با موضوع همزیستی برای حل مسائل اجتماعی با محوریت مناطق آسیب دیده شهری در روزهای 21 تا 23 مردادماه 1399 به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام برگزار میشود.

به گزارش بانک و صنعت، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد احسان درباره اهداف برگزاری این رویداد گفت: ایجاد سازوکارهای جلب مشارکت بنیادین عموم مردم و نخبگان در حوزه های اجتماعی، برقراری ارتباط نهادینه میان خط مشی پژوهان و خط مشی گذاران حوزه های اجتماعی، ارائه خط مشی های اجتماعی خارج از بوروکراسی، ارتقای حس تعلق مردم به خط مشی های پیشنهادی، جلب مشارکت گروه های مختلف و به حاشیه رفته در خط مشی گذاری، اجتناب از خطای نوع سوم، شناسایی و حمایت از فعالان و دغدغه مندان حوزه کارآفرینی اجتماعی، ترویج فرهنگ نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی در حوزه های اجتماعی، شناسایی و غربالگری ایده های جدید در حوزه های اجتماعی، توان بخشی به جوانان تحصیل کرده در تبدیل ایده به عمل در راستای کاهش آسیب های اجتماعی از اهداف برگزاری این رویداد است.

وی افزود: در برخی مناطق با حجم بالایی از آسیب های اجتماعی نسبت به سایر نقاط مواجه هستیم، در مواجهه با این مناطق رویکردهای قهری به تنهایی راه حل پایدار نخواهد بود. بنیاد احسان با نگاهی آینده نگرانه در پی پیشگیری و حل مسائل و آسیب های اجتماعی مربوط به این مناطق است. در این رویداد سعی می کنیم تا با هدایت و راهنمایی شرکت کنندگان، خط مشی ها و گزاره های سیاستی تدوین گردد که سبب کاهش آسیب های اجتماعی این مناطق و پیشگیری از انتشار و جابجایی آنها گردد.

مدیرعامل بنیاداحسان از تمامی گروه های جهادی، خیریه ها، سمن ها، فعالان اجتماعی، تشکل ها، اساتید دانشگاه، دانشجویان و طلاب صاحب طرح دعوت کرد تا در این رویداد شرکت نمایند.

گفتنی است پایگاه www.publicpolicylab.ir برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویداد در اختیار عموم قرار گرفته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 334
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران