پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 446416 تاریخ : 1397/10/30-09:16:41
,10025,
برگزاری پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه

برگزاری پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه

پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد بازار (چالش‌‌ ها و راهکارها) در صنعت بیمه برگزار می‌‌ شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی بیمه‌کوثر؛ این همایش باحضور مدیرعامل بیمه‌کوثر، جمعی از مدیران عامل، معاونان و مدیران شرکت‌های بیمه و پژوهشکده بیمه و نیز جمعی از مدیران سازمان تامین‌اجتماعی نیروهای‌مسلح و مجموعه‌های تابعه آن و فعالان عرصه اقتصادی، استادان و دانشجویان رشته‌های بیمه و مالی و مدیران، کارکنان و نمایندگان شرکت برپا شد.

در این همایش دبیر همایش، مدیرعامل بیمه کوثر، مدیرعامل و جانشین سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، رییس کل بیمه مرکزی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه‌کوثر و نیز صاحب‌نظران و استادان برجسته، خوش‌چهره و چارلز جی‌کت سخنرانی می‌کنند.

همچنین مقالات منتخب با عناوین تدوین الگوی ریسک‌پذیری شرکت‌های بیمه بر پایه قابلیت‌های بازاریابی پوشایی و ریسک‌پذیری مشتری (فواد کوهزادی و یوسف محمد کریمی)، واکاوی الزامات، چالش‌ها و راهکارهای مشتری‌مداری در صنعت بیمه (محمدابراهیم پورملکی و حجت‌ا.. لباف) و طبقه‌بندی مشتریان براساس شاخص سوداوری با استفاده از تجزیه و تحلیل مه داده‌ها (Big Data) (سید محمد عباس زادگان، فرامرز خجیر انگاسی، زهره جوادی و زهرا گودرزی) در این همایش ارایه می‌شود.

در مراسم اختتامیه همایش از نویسندگان مقالات منتخب تقدیر به‌عمل می‌آید و به‌رسم یادبود تندیس همایش، لوح تقدیر و هدایایی به آن‌ها اهدا می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 335
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران