پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352445 تاریخ : 1397/04/26-06:53:52
,5,10031,
برگزاری نخستین دوره آموزشی بقا در دریا و HUET درون‌سازمانی در مرکز آموزش کیش

برگزاری نخستین دوره آموزشی بقا در دریا و HUET درون‌سازمانی در مرکز آموزش کیش

به همت واحد آموزش شرکت نفت فلات قاره ایران، نخستین دوره آموزشی بقا در دریا و HUETدرون‌سازمانی با حضور مشاور وزیر نفت در امور هوانوردی، اعضای هیات مدیره، رییس منطقه کیش و ... در مرکز آموزش منطقه عملیاتی کیش برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، رییس آموزش شرکت با بیان این مطلب افزود: این دوره‌های آموزشی برای کارکنان سکوها و افرادی که در سکو تردد دارند الزامی است و در سال‌های گذشته توسط شرکت‌ها و مراکز آموزشی مرتبط برگزار می‌شد ولی پس از دریافت مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری، این دوره‌ها به صورت درون سازمانی برگزار می‌گردد.

امید مولاوردی‌خانی افزود: با توجه به فراوانی برگزاری این دوره‌ها، هزینه‌های صرف شده بسیار پایین‌تر از گذشته بوده و این امر باعث صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه‌های آموزشی شرکت نفت فلات قاره ایران شده است.

به گفت وی، در آینده نزدیک با فراهم نمودن شرایط و بسترسازی مناسب از قبیل ساخت استخر اختصاصی، تهیه ماکت بالگرد به صورت مکانیکی و ... در مرکز آموزش‌های کیش، قرار است دوره‌های یاد شده مطابق با استانداردهای جهانی و در سطح کیفی بالاتری برگزار گردد.

رییس آموزش شرکت نفت فلات قاره ایران، در پایان از حمایت‌های بی‌دریغ مدیرعامل و مدیر منابع انسانی از امر آموزش در شرکت قدردانی کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 291
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران