پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282473 تاریخ : 1396/05/15-09:02:28
,16,17,
برگزاری نخستین المپیاد شبکه بانکی خصوصی کشور

برگزاری نخستین المپیاد شبکه بانکی خصوصی کشور

نخستین المپیاد شبکه بانکی خصوصی کشور با حضور 14 بانک و موسسه اعتباری خصوصی در تاریخ 11 و 12 مرداد با همکاری کانون بانک ها و شرکت تابان خرد برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،رئیس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور در افتتاحیه این المپیاد که روز 11 مرداد در ساختمان ابوریحان دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد گفت: انتظار بانک ها، سهامداران و مردم از دولت دوازدهم حرکت به سمت تحولات مثبت و سازنده در حوزه نظام بانکداری در راستای تقویت اقتصاد ملی، مقاوم سازی اقتصاد و حمایت از تولید است.

وی با اشاره به لزوم  ابهام زدایی از سیاست های عمومی کشور بر لزوم پررنگ تر شدن درآمدهای کارمزدی در نظام بانکی در راستای کاهش فشار بر بخش اعطای تسهیلات جهت پوشش هزینه های بانک ها تأکید نمود. 

مدیر عامل بانک پارسیان تصریح کرد: دولت با تقویت زیرساخت های ارتباطی، شبکه های موبایلی و همچنین رفع قوانین زائد و موازی در مسیر بهبود جایگاه بانک های کشور و جلوگیری از بروز شوک ها و نوسان های ناگهانی حرکت کند.

 

 

اظهار امیدواری نسبت به تداوم و تنوع بخشی به این المپیاد
پرویزیان در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به حضور پررنگ بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی در این المپیاد افزود: کانون بانک ها با بهره گیری از نیروهای متخصص و سرمایه انسانی شبکه بانکی خصوصی کشور زمینه برگزاری این رویداد ارزشمند را ایجاد نموده است و این امر می تواند زمینه ساز شکوفایی استعدادها در حوزه بانکداری و جذب افراد مستعد در نظام بانکداری کشور گردد. 

وی اظهار امیدواری کرد با بهره گیری از خدمات نوین بانکداری الکترونیک، فین تک ها و استارت آپ ها در آینده شاهد برنامه های متنوع تری باشیم و از قافله بانکداری نوین عقب نمانیم.

در بخش دیگری از افتتاحیه این المپیاد جمشیدی دبیر کانون بانک ها و موسسات خصوصی و همچنین شعبانی مدیر آموزش معاونت توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی و نماینده کمیسیون آموزش بانک ها و موسسات خصوصی کشور ضمن ابراز خرسندی نسبت به برگزاری این المپیاد بر تداوم آن تأکید نمودند. 


رقابت نفرات برگزیده بانک ها
مرحله نهایی این المپیاد پس از چندین ماه رقابت درون بانکی و انتخاب نفرات و استعدادهای برتر شبکه بانکی در تاریخ 12 مرداد مرداد با حضور بانک های اقتصاد نوین، آینده، کارآفرین، پارسیان، خاورمیانه، حکمت ایرانیان، گردشگری،مؤسسه اعتباری کوثر،  مؤسسه اعتباری ملل، دی، انصار،  سینا، ایران زمین و قوامین در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

نامدار افروغ مدیرعامل شرکت تابان خرد در حاشیه برگزاری این المپیاد ضمن اظهار امیدواری نسبت به تداوم چنین رویدادی در راستای بهبود روحیه رقابت،‌ پیشرفت، نشاط و همچنین دانش اندوزی در سطح نظام بانکداری کشور گفت: این المپیاد با حضور پررنگ شبکه خصوصی بانکی  و در راستای حرکت به سمت نخبه محوری و نخبه پروری در نظام بانکی طراحی و برگزار گردیده است.

وی ضمن تشکر از بانک ها و موسسات خصوصی و شرکت کنندگان در المپیاد افزود: نتایج بر اساس برنامه زمانبندی به کانون بانک ها و موسسات خصوصی اعلام و از نفرات و بانک های برتر در هفته بانکداری تقدیر به عمل خواهد آمد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 276
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران