پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353655 تاریخ : 1397/05/14-22:43:20
,15,24,
برگزاری مراسم رونمایی از سایت خبری-تحلیلی فابانیوز

برگزاری مراسم رونمایی از سایت خبری-تحلیلی فابانیوز

با برگزاری مراسم رونمایی از سایت خبری تحلیل فابانیوز این سایت رسما کار خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، مراسم رونمایی از سایت خبری تحلیلی فابانیوز با حضور مدیران و کارشناسان بانک‌ها، موسسات مالی، شرکت‌های خدمات پرداخت و فناوری، بورس و بیمه و همچنین اهالی رسانه در مرکز فابا برگزار شد.

 
این مراسم در ابتدا با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و قرائت قران کریم آغاز شد. در ادامه محمد ابراهیم مقدم رئیس هیئت مدیره مرکز فابا زمین ضمن خیر مقدم به مدعوین به ارائه سخنرانی پرداخت.مقدم در این مراسم خواستار کاهش اقدامات هزینه زا و صرفه جویی در کشور شد. وی افزود: می گوییم دولت الکترونیک اما گرفتن سوپیشینه 15 روز طول می کشد.
 
همچنین محمد مراد بیات مدیرعامل مرکزفابا ضمن تبریک روز خبرنگار و خوشآمدگویی به مدعوین بر اهمیت و تاثیرگذاری رسانه ها تاکید کرد و گفت: باید از بانکداری الکترونیک عبور کرده و به بانکداری دیجیتال برسیم.
 
در این مراسم کیک رونمایی و آغاز به کار سایت خبری تحلیل فابانیوز بریده شد و همچنین از پوستر چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران نیز رونمایی شد.
 
پایگاه خبری-تحلیلی فناوری‌های صنایع مالی، بانکی و پرداخت که با شعار «تریبون کسب و کارهای امروز، فناوریهای فردا» از سه ماه گذشته کار خود را به صورت آزمایشی آغاز کرده، بر آن است تا عرصه جدیدی را در زمینه بازتاب و انعکاس اخبار، تازه‌ترین رویدادها، گزارش‌ها و تحلیل‌ها و همچنین گفت‌وگوها در زمینه بانکداری الکترونیک، حوزه پرداخت، استارت‌آپ‌ها، بورس و بیمه را به نمایش گذاشته و پیش روی مخاطبان قرار دهد.
 
سایت خبری-تحلیلی فابانیوز با در اختیار داشتن 12 سال تجربه فعالیت‌های مرکز فابا در عرصه بانکداری الکترونیک که با برگزاری سه دوره نمایشگاه تراکنش ایران همراه بوده است، می‌تواند ضامن اطلاع‌رسانی دقیق، به موقع و حرفه‌ای در حوزه‌های عنوان شده باشد.
 
انتشار ماهنامه بانکداری الکترونیک و هفته‌نامه سکه نیز از دیگر فعالیت‌های این مرکز در عرصه رسانه است که مجموعه کاملی را در زمینه بانکداری الکترونیک و پرداخت و دیگر صنایع مالی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

علاقه مندان می توانند تازه ترین اخبار، رویدادها و تحولات در عرصه بانکداری، پرداخت و فناوری های مالی(فین تک)، گفت وگو با صاحب نظران، مدیران، متخصصان، کارشناسان و شرکت های استارت آپی، بازتاب اخبار و دستاوردهای بین المللی، گزارش های خبری- تحلیلی از کسب و کارهای داخلی و خارجی، انعکاس رویدادها، نشست ها، سمینارها و همایش های این حوزه، یادداشت ها، دیدگاه ها و مقالات تخصصی، انعکاس گزارش های تصویری از رویدادها و اخبار و تیزرهای تبلیغاتی را در فابانیوز بخوانند.
 
همچنین علاقه مندان، کارشناسان، مدیران و صاحب نظران می توانند با ارسال مقالات و یادداشت های خود، انجام گفت وگوهای کسب و کاری و کارشناسی، درخواست پوشش اخبار و رویدادهای خود و معرفی محصولات و دستاوردها با فابا نیوز همراه شوند.
 
سایت خبری-تحلیل فابانیوز در دو بخش فارسی و انگلیسی و با حضور موثر در شبکه های اجتماعی قصد دارد حضوری موثر را در عرصه اطلاع رسانی در حوزه فناوری های جدید مالی، پولی و بانکی فراتر از مرزها رقم بزند.

برگزاری مراسم رونمایی از فابانیوز

 

برگزاری مراسم رونمایی از فابانیوز

 

برگزاری مراسم رونمایی از فابانیوز

 

برگزاری مراسم رونمایی از فابانیوز

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 381
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران