پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 315069 تاریخ : 1396/11/17-18:33:11
,16,
برگزاری سومین مرحله قرعه کشی جشنواره زمستانی

برگزاری سومین مرحله قرعه کشی جشنواره زمستانی "بله" " به شانس برنده شدن بله بگو"

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد، مطابق وعده داده شده در دومین مرحله از قرعه کشی " به شانس برنده شدن، بله بگو" ، مرحله سوم این جشنواره روز هفدهم بهمن 1396 در سالن کنفرانس شرکت داده ورزی سداد با حضور نمایندگان اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران و معاونین  سداد برگزار شد. 

در ابتدای مراسم مهندس مرادی مسئول گروه طراحی نرم افزار قرعه کشی، توضیحاتی را در مورد نحوه و چگونگی قرعه کشی توسط نرم افزار مربوطه ، ارائه داد و قرعه کشی در حضور میهمانان توسط گوی و گردونه انجام شد. 

همچنین در ادامه ، با قرعه کشی از طریق نرم افزار، برندگان 2 دستگاه گوشی آیفون 8 و 4 عدد ساعت هوشمند Samsung Gear S2 مشخص شدند و با هر کدام از برندگان تماس تلفنی برقرار شد. شایان ذکر است جوایز این مرحله از قرعه کشی 2 دستگاه iphone 8 و  4 عدد ساعت هوشمند  Samsung Gear S2  بود که با عنایت به نتایج حاصله در قرعه کشی روز جاری و تماس بلافاصله تلفنی با برندگان، هماهنگی مورد نظر به منظور تحویل، انجام پذیرفت.

 

برندگان این مرحله از قرعه کشی به شرح زیر می باشند:

برندگان آیفون 8:

1- آقای محمود رضا بنیادی با شماره موبایل 0117***0916 از الیگودرز

2- آقای رضا رضائی با شماره موبایل 5446***0912 از گلدشت شهرستان خمین

برندگان ساعت هوشمند:

1- کاربر با شماره موبایل 3620***0990

2- آقای محمد رضا مهاجر با شماره موبایل 8183***0912 از تهران

3- آقای حمید رضا وحید نیا با شماره موبایل 3646***0913 از بشرویه خراسان جنوبی

4- خانم محدثه بخشی با شماره موبایل 6718***0910 از شاهرود

جشنواره به شانس برنده شدن "بله" بگو... ! از ابتدای دی ماه 96 شروع شده است و تا پایان بهمن ماه 96 ادامه خواهد داشت. کسانی که در این مدت پیام رسان "بله" را نصب کنند و دوستان خود را نیز ترغیب به حضور نمایند؛ می توانند از شانس برنده شدن جایزه ویژه این جشنواره که شامل یک دستگاه خودرو 206 است بهره مند شوند.

خاطر نشان می سازد؛ که هم اکنون امکان ارائه خدمات مالی کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبض، پرداخت عوارض خروج از کشور، جرائم خودرو بر روی این پیام رسان وجود دارد. شایان ذکر است ؛ نسخه جدید " پیام‌رسان بله" برای پلتفرم iOS منتشر شد. 

با توجه به ایجاد محدودیت فروشگاه iTunes برای اپلیکیشن‌های ایرانی، پیام‌رسان " بله " از این به بعد به صورت مستقیم از طریق نشانی  https://bale.ai/dl قابل دانلود و نصب خواهد بود.

برای نصب حتما نسخه قبلی را حذف کرده و با توجه به راهنمایی‌های ارائه شده در نشانی مذکور اقدام به نصب نسخه جدید کنید.

علاوه بر امکاناتی مانند «پرداخت عوارض خروج از کشور»، «استعلام و پرداخت قبض تلفن همراه» و «پرداخت خلافی خودرو» که پیش از این در پلت‌فرم اندروید ارائه شده بود، از ظاهر جدید و مدرن این نسخه، شگفت‌زده خواهید شد.

شما با عضویت در پیام رسان بله می توانید 100 امتیاز برای شرکت در قرعه کشی جشنواره  " به شانس برنده شدن بله بگو " کسب کنید. 

علاوه بر این، شما می توانید  وارد "گزینه ها" یا  (تنظیمات  اپل ) شوید، به منوی "دعوتنامه" (invitation) بروید و آیکون ( آدمک ) چشمک زن بالای صفحه را لمس کنید.

اگر کسی بله را به شما معرفی کرده، کد او را به عنوان معرف وارد کنید تا بتوانید 50 امتیاز دیگر نیز کسب کنید. همچنین با هر معرفی  پیام رسان "بله "  و وارد نمودن کد شما در منوی معرفی شده در " بله" آنها، 50 امتیاز به شما افزوده خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 251
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران