پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452809 تاریخ : 1398/01/24-12:37:55
,17,
برگزاری دوره‌های آموزشی کلید خورد

موسسه آموزش اتاق بازرگانی تهران سال جدید را با دو دوره آموزشی آغاز کرد

برگزاری دوره‌های آموزشی کلید خورد

اتاق بازرگانی تهران برای در آغاز سال جدید دو دوره آموزشی زبان انگلیسی برای مکاتبات و مدیریت جلسات بین‌المللی و مقررات حمل‌ونقل بین‌المللی و اینکوترمز برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، تقویم آموزشی اتاق تهران با آغاز سال جدید، نو شده و موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق تهران ITECC)) دوره‌های آموزشی‌ متنوعی را برای تحقق یکی از ماموریت‌های اصلی پارلمان بخش خصوصی، یعنی‌ توانمندسازی اعضا و تشکل‌های اقتصادی بخش خصوصی برنامه‌ریزی کرده است.

موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق تهران در نخستین گام در سال 1398 دو دوره آموزشی با عناوین «حمل‌ونقل بین‌المللی و اینکوترمز 2010» و «زبان انگلیسی مکاتبات و مدیریت جلسات بین‌المللی موفق» برای اعضای‌ اتاق تهران و فعالان اقتصادی تدارک دیده است.

دوره آموزشی حمل‌و‌نقل بین‌المللی و اینکوترمز 2010

موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران‌ برای آشنایی فعالان اقتصادی با‌ مقررات‌ و ضوابط حمل‌ونقل بین‌المللی، یک دوره آموزشی با همین عنوان برگزار ‌می‌کند.‌ این دوره آموزشی از سوم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده‌ و طی 16 ساعت آموزشی ارائه خواهد شد. این دوره آموزشی‌ روز‌های یکشنبه و سه‌شنبه‌ و از ساعت 16 الی 20 در مرکز آموزش‌ اتاق تهران برپا خواهد بود و هدایت آن را ایرج زینال‌زاده بر عهده دارد.

فعالان حوزه واردات و صادرات کالا، کارگزاران گمرکی، دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی،‌ کارشناسان و مدیران دپارتمان بازرگانی و تدارکات خارجی شرکت‌ها، شرکت‌های حمل و نقل، عموم بازرگانان و فعالان اقتصادی حوزه تجارت خارجی از مخاطبان این دوره هستند.

در این دوره آموزشی، سرفصل‌هایی چون اینکوترمز 2010، کابرد اینکوترمز در محاسبات گمرکی و بیمه، حمل‌ونقل بین‌المللی و ترانزیت خارجی، کنوانسیون TIR در ترانزیت خارجی، وظایف فورواردر و شرکت حمل و نقل، نحوه تاسیس شرکت حمل و نقل بین‌المللی و موادی از قانون امور گمرکی در ارتباط با حمل و نقل بین‌المللی مورد بحث و بررسی قرار ‌می‌گیرد.

دوره آموزشی زبان انگلیسی مکاتبات و مدیریت جلسات بین‌المللی موفق

دوره آموزشی دیگری که قرار است در اردیبهشت ماه 98 برگزار شود، دوره «زبان انگلیسی مکاتبات و مدیریت جلسات بین‌المللی موفق» است.

این دوره آموزشی از 22 اردیبهشت ماه آغاز ‌می‌شود و مدت آن 50 ساعت آموزشی شامل 25 ساعت مکاتبات انگلیسی و 25 ساعت مدیریت جلسات خواهد بود.‌ مدرس این دوره آموزشی، بهزاد نجفی، مدرس مورد تایید‌ WIFI اتریش و عضو گروه‌های علمی اتاق بازرگانی تهران خواهد بود. روزها و ساعات برگزاری این‌ دوره یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها ساعت 16 تا 20 است. کلیه علاقمندان‌ ‌می‌توانند برای حضور در این دوره آموزشی ثبت‌نام کنند اما دارا بودن دانش متوسط در زبان انگلیسی برای کسب نتیجه بهتر توصیه ‌می‌شود.

متقاضیان حضور در این دو دوره آموزشی باید فرم ثبت‌نام را دریافت و تکمیل کرده و به همراه سایر مدارک موردنیاز از طریق نمابر به شماره 88107762 و یا پست الکترونیک به آدرس edu@tccim.ir ارسال کنند. علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر ‌می‌توانند با شماره تلفن‌های 88107732 و 88107723 تماس بگیرند. متقاضیان می‌توانند هم‌چنین از طریق لینک انتهای این خبر به صورت آنلاین در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند.

لازم به ذکر است با توجه به محدودیت فضای موجود، اولویت حضور در این سمینار با آن دسته از علاقمندانی است که زودتر فرآیند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

فرم ثبت‌نام دوره آموزشی حمل‌و‌نقل بین‌المللی و اینکوترمز 2010

فرم ثبت‌نام دوره آموزشی زبان انگلیسی

ثبت‌نام آنلاین



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 281
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران