به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در این دوره که با حضور حداکثری نمایندگان با تدریس استاد سینا محمدیان از استادان بازاریابی و فروش در محل سالن آموزش شعبه هرمزگان برگزار شد، تکنیک های بازاریابی و فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری و فنون متقاعدسازی مشتریان آموزش داده شد.
هدف از برگزاری این دوره آموزشی، ارتقای سطح کیفی دانش بازاریابی شبکه فروش به منظور افزایش میزان فروش در رشته بیمه عمر و سرمایه گذاری، ارتقای سطح فرهنگ بیمه ای و معرفی این محصول به آحاد جامعه بوده است.