پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 432544 تاریخ : 1397/09/11-17:16:22
,1,
برگزاری جلسه روسای شعب مدیریت غرب بانک ایران زمین

برگزاری جلسه روسای شعب مدیریت غرب بانک ایران زمین

جلسه روسای شعب مدیریت غرب بانک ایران زمین، با حضور مدیر، معاون و روسای شعب منطقه با هدف بررسی میزان دستیابی شعب به اهداف تعیین شده، در استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در این جلسه تورج رستمی سلیمانی مدیر استان های غرب کشور ضمن تجزیه و تحلیل آمار شعب بر تسهیل امور بانکی مشتریان، صدور ضمانت نامه، اعتبارات اسنادی، حصول درآمدهای غیرمشاع و رعایت اصول مشتری مداری تاکید کرد.

سلیمانی در این جلسه اظهار داشت: با توجه به بازار رقابتی بین بانک ها و اهمیت مشتری مداری که از اصول بانکداری است، باید با توجه ویژه به نیروی انسانی کارآمد، خلاق و پرتوان و همچنین استفاده مداوم از آموزش جهت نیل به اهداف تلاش کنیم. به عبارت دیگر باید گفت: اگر رضایت مشتری کاهش یابد سهم بازار نیز کاهش خواهد یافت.
 
مدیر شعب غرب کشور در جمع روسای شعب این مدیریت گفت: مدیران شعب باید افرادی مجرب، متخصص، فرصت طلب و ارزش آفرین برای مشتریان شعبه باشند. از سوی دیگر مدیر شعبه نقش بسیار مهمی در شکل دهی و هدایت عوامل مؤثر بر کارایی شعبه نظیر کارکنان، جذب منابع، ارائه تسهیلات، بازاریابی و حتی سبک چیدمان شعبه دارد. این مسئولیت مدیران است که از حرفه ای بودن، آموزش مناسب دیدن و آگاهی کارکنان نسبت به کل خدمات ارائه شده توسط بانک اطمینان حاصل کند.
 
در پایان این جلسه روسای شعب پیشنهاداتی را در خصوص پیشبرد اهداف تعیین شده، بیان کردند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 270
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران