پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464162 تاریخ : 1398/02/18-16:08:52
,1,
برگزاری جشنواره پذیرندگان پایانه های فروش بانک شهر

برگزاری جشنواره پذیرندگان پایانه های فروش بانک شهر

مدیر امور بازاریابی بانک شهر از برگزاری جشنواره پذیرندگان پایانه های فروش از 20 اردیبهشت خبر داد و گفت: دارندگان پایانه های فروش بانک شهر با شرکت در این جشنواره، جوایز ویزه نقدی دریافت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک شهر، بهروز شادفر با اشاره به برگزاری این جشنواره اظهار داشت:جشنواره پذیرندگان پایانه های فروش طبق زمانبندی اعلام شده از 20 اریبهشت آغاز و تا 20 مردادماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: دارندگان پایانه های فروش بانک شهر با شرکت در این جشنواره و کسب امتیاز لازم، مشمول قرعه کشی و دریافت جایزه می شوند.
شادفر با اشاره به نحوه کسب امتیاز در این جشنواره خاطر نشان کرد: به میانگین مانده حساب متصل به دستگاه پایانه فروش از30 تا 50 میلیون ریال20 امتیاز، از 50 تا 100 میلیون ریال 50 امتیاز و بیشتر از 100 میلیون ریال، به ازای هر 100 میلیون ریال 100 امتیاز بیشتر تعلق خواهد گرفت.
مدیر امور بازاریابی بانک شهر خاطر نشان کرد: مبلغ تراکنش هر 10 میلیون ریال نیز یک امتیاز تا سقف 50 امتیاز محاسبه می شود و همچنین به پذیرندگان دارای حساب جاری متصل به پایانه فروش نیز 30 امتیاز تعلق می گیرد.
شادفر خاطر نشان کرد:امتیازات کسب شده توسط هر پذیرنده، در هر ماه به صورت تجمعی در ماه های دوم و سوم نیز لحاظ خواهد شد.
به گفته وی، قرعه کشی جوایز در مقاطع یک ماهه انجام و 5جایزه یکصد میلیون ریالی در پایان ماه اول، 5 جایزه یکصد میلیون ریالی در پایان ماه دوم و 3 جایزه یک میلیارد ریالی در پایان ماه سوم به برندگان اهدا و اسامی آنان از طریق وب سایت بانک اعلام خواهند شد.
همچنین امتیازات کسب شده توسط هر پذیرنده به صورت دوره ای از طریق پیامک و وب سایت بانک اطلاع رسانی خواهد شد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 412
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران