پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449630 تاریخ : 1397/12/04-14:07:34
,5,
برگزاری انتخابات اعضای کمیته های طبقه بندی مشاغل، انضباط کار و وام به صورت پیامکی در توزیع برق فارس

برگزاری انتخابات اعضای کمیته های طبقه بندی مشاغل، انضباط کار و وام به صورت پیامکی در توزیع برق فارس

مدیر امور کارکنان و رفاه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از برگزاری انتخابات اعضای کمیته های طبقه بندی مشاغل، انضباط کار و وام این شرکت به صورت پیامکی خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی توانیر، مدیرامور کارکنان و رفاه این شرکت از برگزاری انتخابات اعضای کمیته های طبقه بندی مشاغل، انضباط کار و وام این شرکت  به صورت پیامکی خبر داد.

محمدرسول تحفه در این رابطه اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن زمان انتخابات مجدد نمایندگان کارکنان در کمیته های انضباط کار، طبقه بندی مشاغل و وام، این شرکت تصمیم به برگزاری انتخابات به صورت ارسال پیامک کرد.

وی ادامه داد: در این روش با ارسال پیامک به تلفن همراه کارکنان از آنان درخواست می شود که شماره کاندیدای مورد نظر خود را ارسال کنند.

این مقام مسئول، هدف از این اقدام جدید را کمک به ترویج فرهنگ بهره وری سبز، حفاظت از محیط زیست و کاهش هزینه های شرکت عنوان کرد و اظهارداشت: دراین طرح علاوه بر حذف کاغذ و کاهش تعداد نفرات اجرایی انتخابات، سرعت و دقت در شمارش آراء  نیز بالا رفته، به طوری که نتایج هررأی گیری در زمان حدود یک ساعت اعلام می شود.

تحفه، یادآورشد: کلیه کارکنان حتی کسانی که در مرخصی، مأموریت و دوره آموزشی به سر می برند می توانند در این نوع رأی گیری شرکت کنند که این موضوع افزایش میزان مشارکت کارکنان را درپی خواهد داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 304
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران