پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 521547 تاریخ : 1399/07/28-15:08:48
,1,
برگ زرین دی در فصلی نو ورق خورد

برگ زرین دی در فصلی نو ورق خورد

با نگاهی به عملکرد بانک دی در 9 ماه گذشته می توان دریافت، ایجاد تغییرات محسوس نگرشی، عملیاتی و استراتژیک در این بانک منتج به حصول دستاوردهای چشمگیری در حوزه های گوناگون بانک شده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک دی، هیئت مدیره بانک با بازنگری در فرآیندها و پیاده سازی ایده های استراتژیک و عملیاتی جدید و پایبندی به برنامه های اعلام شده، موفق به ایجاد بهبود در شاخص های عملیاتی بانک و خروج از شمولیت ماده 141 قانون تجارت شد تا برگ زرینی از تقویم دی در فصلی نو ورق بخورد.
بر اساس این گزارش، روند فعالیت بانک دی در 9 ماه گذشته، حرکت هدفمند و پیوسته آن در مسیر پیشرفت و بهبود را به تصویر می کشد، حرکتی که از آغازین روزهای فعالیت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره با اصلاح ساختارهای درآمدی، هزینه ای و افزایش بهره وری، پرشتاب آغاز شد و در ادامه با تعیین اولویت های سیاست های اعتباری و اصلاح ساختار سازمانی روند مطلوبی در پیش گرفت.
همچنین هدف گذاری و تعریف برنامه عملیاتی برای شعب با شناسایی 5 حوزه استراتژیک سودآوری،سهم بازار، مدیریت بهینه مصارف و مطالبات،ارتقای سطح درآمدها و ارتقای سطح بانکداری الکترونیک هم راستا با اخذ مجوز فعالیت 11 شعبه بانک و مجوز مرحله سوم فعالیت ارزی از بانک مرکزی حرکت در مسیر اهداف را تسهیل کرد و شتاب بیشتری بخشید.
نیاز سنجی و طراحی بسته های متنوع اعتباری و استقبال مشتریان از آن ها سبب شد بانک دی سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد و دی محل رجوع بسیاری از صاحبان کسب و کارها در دوره دشوار شیوع ویروس کرونا باشد.
فروش دارایی های مازاد، وصول مطالبات غیرجاری، تسویه اضافه برداشت بانک مرکزی، افزایش سرمایه از محل آورده نقدی، مطالبات و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها و نیز واگذاری سهام شرکت های گروه از جمله اقدامات بانک دی برای خروج از شمولیت ماده 141 قانون تجارت و بهبود نسبت کفایت سرمایه به منظور افزایش توانگری بانک د ارائه خدمات پولی و بانکی بوده است.
افزایش 887 درصدی سود سرمایه گذاری ها، افزایش 521 درصدی درآمدهای عملیاتی، کسب سود خالص 45000 میلیارد ریالی، افزایش 22 درصدی منابع و کاهش چشمگیر قیمت تمام شده پول تنها گوشه ای از مهم ترین دستاوردهای مجموعه بانک دی در شش ماهه نخست سال 1399 است که بی شک زمینه دستیابی به وضعیت پایدار و آینده ای درخشان را برای بانک دی ترسیم می کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 335
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران