پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449381 تاریخ : 1397/11/30-14:58:28
,11,22,
برپایی نمایشگاه های مشترک با برونئی/افزایش مبادلات تجاری و اقتصادی بین ایران و برونئی

در بازدید سفیر ایران در برونئی از بندر چابهار عنوان شد:

برپایی نمایشگاه های مشترک با برونئی/افزایش مبادلات تجاری و اقتصادی بین ایران و برونئی

سفیر ایران در برونئی گفت: حضور در نمایشگاه ها و همایش های بین المللی اقتصادی در داخل و خارج زمینه ساز همکاری و افزایش مبادلات تجاری و اقتصادی خواهد بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حمیرا ریگی در بازدید از بندر چابهار، افزود: شاخص های مشترک فرهنگی، اقتصادی و معرفی و شناساندن آنها بین‌ جوامع موجب رشد و توسعه اقتصادی و گردشگری کشورها است.

وی تصریح کرد: تلاش برای ارتقای آگاهی و حضور در نمایشگاه ها و همایش های بین المللی اقتصادی در داخل و خارج زمینه ساز همکاری و افزایش مبادلات تجاری و اقتصادی خواهد بود.
بهروز آقایی؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان هم با اشاره به وجود ویژگی های مشترک فرهنگی، اجتماعی با کشورهای منطقه جنوب شرق آسیا، گفت: پیوندهای مشترک و قرابت فرهنگی، زمینه ساز پیوندها و‌ مشارکت اقتصادی است.
وی تصریح کرد: استان سیستان و بلوچستان و بندر چابهار با قدمت بندری، تاریخی و جاذبه های گردشگری و دریایی علاوه بر ظرفیت های ترانزیتی و ترانشیپی دارای جاذبه ها و پتانسیل های برجسته، قوی بومی - محلی و ‌صنایع دستی است که نیاز به معرفی و بازاریابی در کشور برونئی دارد.
آقایی با اشاره به رویکرد و‌ روابط خوب ایران با کشورهای منطقه جنوب شرق آسیا، خاطرنشان کرد: امروز یکی از رسالت های سفرا به عنوان نمایندگان کشور گسترش تعاملات و مبادلات اقتصادی و هماهنگی تجار کشور با کشورهای جنوب شرق آسیا می باشد که به نظر می رسد باید بعنوان یکی از اولویت های اصلی سفارت خانه ها قرار گیرد.
وی گفت: ایفای نقش موثر در زمینه پیوندها و مراودات تجار و بخش های خصوصی، تشویق گر و توسعه دهنده پیوندها و ارتباطات کشورها خواهد بود.
برونئی با نام رسمی کشور برونئی سرای صلح، کشوری در جزیره بورنئو در جنوب شرقی آسیا است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 274
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران