پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467960 تاریخ : 1398/04/20-11:49:17
,17,21,
برپایی نمایشگاه با موضوع رونق تولید یک امر پسندیده است

نماینده مردم کاشمر:

برپایی نمایشگاه با موضوع رونق تولید یک امر پسندیده است

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: به طور قطع برگزاری نمایشگاه ها در راستای سال رونق تولید، یک امر پسندیده و شایسته است و این رویدادها نقش زیادی در تحولات اقتصادی جامعه ایفا می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، بهروز بنیادی در آستانه برپایی نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید اظهار داشت: امسال را مقام معظم رهبری سال رونق تولید نامگذاری کرده اند و ایشان همواره بر رونق تولید تاکید داشته اند از این رو برگزاری این نمایشگاه می تواند نقش مهمی در این زمینه ایفا کند.
وی گفت: جامعه ما در تولید خیلی ازکالاها از نظر تامین منابع و مواد به خارج وابسته است و باید با برگزاری رویدادهایی مانند نمایشگاه ها، وابستگی کشور به مواد اولیه را به حداقل برسانیم.
بنیادی افزود: صنعتگران و تولیدکنندگان در رویدادهایی مانند نمایشگاه ها می توانند نیازهای خود را به یکدیگر و سایر دستگاه های ذیربط انتقال دهند و با همفکری هم راه حلی برای آن پیدا کنند و در مجموع تولیدکنندگان در این رویدادها می توانند نیازهای خود را برطرف کنند.
این نماینده مجلس، برگزاری نمایشگاه را برای جامعه مفید دانست اما گفت: به شرطی این نمایشگاه ها تاثیر گذار و مثمرثمر خواهند بود.
نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: به طور قطع کشف آمار نیازهای بخش های تولید و صنایع با وزارت صمت است و باید نیازهای این بخش به خوبی بیان شود تا آن را رفع کرد.
وی ارتباط بین تولیدکنندگان و صنعتگران را از مسایل دیگر این بخش عنوان کرد و گفت: این ارتباطات باید هر روز بیشتر از روز قبل شود و با این ارتباط، مسایل و اطلاعات به خوبی بیان گردد تا مسایل مرتبط با این صنایع رفع شود.
نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید 27 تا 30 تیرماه جاری در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.
در این نمایشگاه 4 روزه ، فعالان بخش های مختلف لوازم خانگی، صنایع دریایی، نفت و گاز، پتروشیمی ، صنایع معدنی ( فلزی و غیرفلزی)، خودرو و قطعات و همچنین مخابرات مشارکت دارند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 508
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران