پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 508301 تاریخ : 1398/12/03-17:21:34
,10028,10029,
برنامه وزارت بهداشت برای توزیع رایگان ماسک و محلول‌های شوینده در خانواده‌ها

برنامه وزارت بهداشت برای توزیع رایگان ماسک و محلول‌های شوینده در خانواده‌ها

رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران گفت: هیات امنا اقدام به خرید تمام تولیدات ماسک‌های شرکت‌های ایرانی می‌کند و آن را برای توزیع رایگان در بین خانواده‌ها در سراسر کشور در اختیار معاونت بهداشت وزارت بهداشت قرار می‌دهد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، دکتر یوسفی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توزیع رایگان ماسک در کشور، علاوه بر ایجاد آرامش روانی در جامعه، بحث سوداگری و اختلال در نظم اجتماعی و اقتصادی کشور از بین می‌رود. با هماهنگی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، دستورالعمل ممنوعیت خرید و فروش ماسک در داروخانه‌ها به زودی ابلاغ می شود.
وی تاکید کرد: ماسک‌های خریداری شده و وارداتی به همراه بسته آموزشی و محلول شوینده از طریق خانه‌های بهداشت، مراکز جامع خدمات سلامت، پایگاه‌های سلامت و واحدهای بهداشتی در کشور در بین مردم به صورت توزیع می شود.
رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران یادآور شد: ماسک‌ها و بسته های آموزشی وزارت بهداشت با اولویت استانهایی که در آنها موارد مثبت کووید19 گزارش شده و به صورت همزمان در سایر استانها توزیع می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 508
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران