پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463480 تاریخ : 1398/02/08-17:23:47
,15,22,
برنامه نوین کسب و کار پست تصویب شده است

عضو هیئت مدیره:

برنامه نوین کسب و کار پست تصویب شده است

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در ارومیه گفت: برنامه نوین کسب و کار شرکت متناسب با تنوع بازار طراحی و به تصویب وزارت ارتباطات رسیده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ علیرضا زرگوش روز یکشنبه در جمع اعضای شورای اداری پست آذربایجان غربی افزود: این برنامه استراتژیک در راستای ارایه خدمات نوین و اجرای سرویس های جدید به زودی ابلاغ و اجرایی می شود.

وی با تاکید بر اینکه شرکت ملی پست مکلف به انجام خدمات در اقصی نقاط کشور است، گفت: این شرکت از جمله بخش های اثرگذار در توسعه عدالت اجتماعی و پل ارتباطی میان مردم با دستگاه ها و مردم با مردم به شمار می رود که این تغییر رویکرد نیز در همین راستا انجام شده است.

عضو هیئت مدیره اظهار داشت: همه همکاران باید آمادگی حضور در عرصه کسب و کارهای مبتنی برIT  و ICT را داشته باشند زیرا رویکرد ارسال مرسولات در دنیا بیشتر به سمت خدمات فناورانه و همچنین بسته و امانت تغییر یافته است.

وی با اشاره به اهمیت ارزیابی دقیق عملکرد واحدهای اجرایی و خلاهای موجود در شاخص های کارت امتیازی متوازن که در حال حاضر اساس ارزیابی را تشکیل می دهد، گفت: موضوع هزینه درآمد به ازای هر مرسوله، وزن هر مرسوله در هر سرویس، حجم هر مرسوله در هر سرویس، میانگین نرخ هر مرسوله در هر سرویس و متوسط سیر مرسولات از جمله شاخص هایی مهمی است که تاکنون مغفول مانده و از امسال مورد ارزیابی قرار می گیرد.

زرگوش چهار فرایند سیر مرسولات پستی و اهمیت هر کدام را یادآور شد و افزود: دقت کافی متصدیان قبول در لفاف بندی، کاهش آسیب دیدگی مرسولات و درج آدرس نویسی کامل، افزایش کیفیت خدمات را به همراه دارد.

معین پست آذربایجان غربی تلاش در راستای رعایت بیش از پیش حقوق شهروندی را یک اصل بنیادی شرکت ملی پست برشمرد و ادامه داد: مشتری مداری سرلوحه کار ماست و تمام توان خود را باید برای جلب هرچه بیشتر رضایت مردم و تقویت اعتماد مشتریان به کار می گیریم.

زرگوش همچنین بر کاهش زمان قبول تا توزیع مرسولات پستی در این شرکت تاکید کرد و گفت: این امر از راهبردهای اصلی شرکت ملی پست است که اقدامات زیرساختی لازم در این باره انجام شده و در حال تکمیل است.

وی افزود: شرکت ملی پست  از شبکه های قوی در لجستیک به شمار می رود و تنها نیازمند برنامه ریزی دقیق در راستای بهبود ارتباط بین مراکز استان ها هستیم تا زمینه بهبود زمان قبول تا توزیع به صورت حداکثری فراهم شود.

عضو هیئت مدیره با تمجید از حضور فعال پست در شبکه های اجتماعی، این شرکت را از پیشتازان این عرصه در کشور معرفی کرد و اظهار داشت: نقش آفرینی شبکه های اجتماعی در سازمان می تواند در اطلاع رسانی مناسب و هم افزایی در بین کارکنان و ارتقا فرهنگ سازمانی، بسیار موثر باشد.

او فضای کار در اداره کل پست آذربایجان غربی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به ظرفیت موجود در این استان، امکان چندبرابر شدن ترافیک توزیع در این بخش از کشور و رسیدن به نقطه سر به سری میسر است که امیدواریم با برنامه ریزی دقیق در این زمینه، به این هدف نایل آییم.

زرگوش از تلاش مدیران ارشد شرکت به منظور بهبود وضعیت معیشتی کارکنان شرکت ملی پست نیز  سخن گفت و افزود: ارتقای خدمات ارایه شده به شهروندان، تعدد این خدمات و اجرای طرح های نوین درآمدزا، استفاده از ظرفیت کسب و کار های پلتفرمی، در کنار دریافت کمک های اعتباری از دولت در قالب پروژه قیمت بهای تمام شده در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم با همراهی مدیران شرکت این امر محقق شود.

مدیرکل پست آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به جابجایی بیش از 11 میلیون مرسوله در استان در سال گذشته، خاطر نشان کرد: با وجود کاهش ترافیک شبکه در سرویس های باجه ای، سفارشی، پیشتاز و ویژه؛ استان توانست با گرایش به سمت ارایه سرویس های با ارزش افزوده، شاهد رشد 10 درصدی نسبت به سال 1396 باشد.

مجید فرخی با ارایه گزارشی از وضعیت استان، گفت: برنامه ریزی های اساسی در راستای توسعه سرویس های قراردادی در پست آذربایجان غربی انجام شده تا بتوانیم علاوه بر جلب رضایت مشتریان، زمینه سرعت بخشیدن به خدمات را نیز فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: برقراری خط مستقیم تهران – ارومیه یکی از اقدامات اساسی در این راستا بود که توانستیم علاوه بر بهبود زمان ورود مرسولات به استان، در ارایه خدمات مورد نیاز شهروندان نیز تاثیرگذار باشیم.

مدیر کل پست آذربایجان غربی، ایجاد خط مستقیم پستی ارومیه – مهاباد، انتقال تجهیزات مربوط به ثبت نام کارت ملی هوشمند به دفاتر IT  و ICT روستایی، اجرای طرح GNAF و به بار نشستن طرح کد پستی ده رقمی در همه نقاط استان، از دیگر اقدامات موثر در سال 97 است.

بهبود معیشیت کارکنان بویژه نامه رسان ها از مهمترین اهداف مدیران شبکه است

عضو هیات مدیره در ادامه سفر به استان آذربایجان غربی، در جمع نامه رسان های این استان گفت: بهبود کیفیت خدمات، افزایش ترافیک و درآمد، در کنار برنامه ریزی برای بهبود معیشت کارکنان به ویژه نامه رسان ها، از جمله مهمترین اهداف مدیران و برنامه ریزان شرکت به شمار می آید.

علیرضا زرگوش با اشاره به اینکه جلب رضایت مشتری و اعتماد مردم مهمترین افتخار شرکت پست است، اضافه کرد: بخش قبول مرسولات و توزیع کنندگان در ارتباط مستقیم با مردم هستند و عملکرد آنها تاثیر به سزایی در تامین رضایت مشتریان دارد.

وی با اشاره به وضعیت درآمدی شرکت، تصریح کرد: در حال حاضر از طریق درآمدهای دریافتی، هزینه ها را پوشش می دهیم، به طوریکه توانسته ایم با محدودیت های درآمدی موجود، هزینه های شرکت از جمله حقوق پرسنل را پوشش داده و پرداختی های مناسبی داشته باشیم.

عضو هیئت مدیره با تاکید به برنامه ریزی انجام شده به منظور دریافت بخشی از کمک های دولتی در سال جاری، گفت: با دریافت این کمک ها، امیدواریم زمینه پرداخت بهتر مزایا را برای همه فعالان شرکت ملی پست فراهم کنیم.

او به موضوع تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی نیز اشاره کرد و افزود: تبدیل وضعیت نیروها از عهده شرکت ملی پست خارج است و  این اتفاق تنها با مدیریت مستقیم سازمان امور اداری و استخدامی کشور قابل انجام است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 301
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران