پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451290 تاریخ : 1397/12/20-18:07:01
,17,
برنامه ریزی ویژه برای تنظیم بازار ایام پایانی سال انجام شد

کارگروه راهبری برنامه های تنظیم بازار:

برنامه ریزی ویژه برای تنظیم بازار ایام پایانی سال انجام شد

کارگروه راهبری برنامه های تنظیم بازار ایام پایانی سال تشکیل و برنامه ریزی ویژه برای تنظیم بازار ایام پایانی سال انجام شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،با تصمیم ستاد تنظیم بازار، کارگروه راهبری مکلف است ضمن پایش روزانه بازار، اقلام مشمول را در دستور کار قرار داده و ضمن توجه به وظایف محوله نتایج را مستمراً به کارگروه تنظیم بازار کشور و وزیر کشور ارائه دهند.

بر این اساس کنترل روند تأمین اقلام مشمول طرح شامل تولید داخلی، واردات و موجودی و انعکاس مستمر کمبودها در کنار ارائه گزارش روزانه از میزان موجودی‌ها و قیمت در سطح بازار به منظور برنامه ریزی به موقع از جمله وظایف محوله به این ستاد است.

تسریع و تسهیل در ترخیص اقلام مشمول از گمرکات و همکاری بانک مرکزی در تامین به موقع ارز اقلام اساسی از دیگر موارد پیش بینی شده است.

بر این اساس کارگروه تنظیم بازار استانی نیز با حضور نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت دادگستری‎(سازمان‎تعزیرات‎حکومتی)،وزارت‌اطلاعات، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان واتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و اتاق اصناف عضویت دارند.

سایر دستگاه‌های عضو در این کارگروه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، صدا و سیما، نیروی انتظامی، سازمان ملی استاندارد ایران، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرداری و نماینده دادستانی است.

مسئولیت کارگروه‌های استانی بر این اساس برآورد میزان نیاز شبکه‌های استانی طرح و اعلام آن به ستاد ملی اجرای طرح است.

در عین حال نظارت و کنترل بر ذخایر منتقل شده به استان محل توزیع، اجرای دقیق راهبردهای ابلاغی ستاد ملی اجرای طرح و تعیین شبکه های توزیع قابل نظارت از مسئولیت های این کارگروه های استانی است.

تهیه دقیق صورت جلسات تحویل کالا و مقادیر افت و ضایعات و حصول اطمینان از رسیدن کالا به دست مصرف‌کنندگان نهایی نیز در این راستا جزو وظایف پیش‌بینی شده برای کارگروه‌های استانی تلقی می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 231
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران