پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452553 تاریخ : 1398/01/19-15:21:40
,17,
برنامه ریزی برای ایجاد 130 هزار فرصت شغلی در بخش اصناف در سال جاری

رییس مرکز اصناف و بازرگانان اعلام کرد:

برنامه ریزی برای ایجاد 130 هزار فرصت شغلی در بخش اصناف در سال جاری

رئیس مرکز اصناف و بازرگانان از برنامه‌ریزی برای ایجاد 130 هزار فرصت شغلی در بخش اصناف در سال جاری خبر داد و گفت: این برنامه با هدف اشتغال آسان و ارزان، پیگیری می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، پیمان زندی افزود: این برنامه با هدف ایجاد اشتغال آسان و ارزان پیگیری می شود و بررسی ها نشان می‌دهد در سال 1397 نیز نزدیک به سیصد هزار فرصت شغلی در بخش اصناف ایجاد شده است.

وی این حوزه از اقتصاد را حوزه ای مهم و تاثیرگذار خواند و گفت: باید توجه داشت که بافت مدیریتی در برخی تشکل های صنفی سنتی است و تلاش می شود با سیاستگذاری لازم در مدیریت این تشکل ها، آنها را به سوی برنامه محور بودن سوق داد.

رییس مرکز اصناف و بازرگانان با تاکید بر اینکه در سال 1398، ساماندهی خدمات پس از فروش در حوزه تولید و خدمات فنی در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: با توجه به گسترش علم و تکنولوژی تولید و خدمات فنی، این بخش مهم اقتصادی کشور نیازمند آموزش و آشنایی با تکنولوژی روز دنیا را دارند لذا تلاش شده با همکاری اتاق اصناف و انعقاد تفاهم نامه های مرتبط با موضوع، با آموزش و پرورش، دانشگاه فنی و حرفه ای وزارت علوم و دانشگاه های علمی و کاربردی این نقیصه برطرف شود.

او تاکید کرد: با هدف گسترش صادرات، ایجاد شرکت های مدیریت صادرات به منظور بازاریابی و تولیدات و خدمات فنی مورد توجه است چرا که بررسی ها نشان می دهد صنوف تولیدی توان مالی و اطلاعاتی معرفی محصولات، بازاریابی و صادرات را ندارند از این رو با تدارک برنامه های مذکور این مشکل حل شده و ساختار بازاریابی محصولات ایرانی در جهان تغییر خواهد کرد تا شرکت های خرد نیز توان راهیابی به بازارهای جهانی را داشته باشند.

زندی گفت: پیگیری طرح تجهیز، نوسازی و بازسازی واحدهای تولیدی صنفی و همچنین تامین سرمایه در گردش آنها نیز خبری مهم برای فعالان صنفی است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 244
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران