پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 314234 تاریخ : 1396/10/30-18:58:15
,5,
برقراری حفاظت های باسبار و کلیدهای قدرت در پست بلافصل نیروگاهی شیروان

در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی انجام شد

برقراری حفاظت های باسبار و کلیدهای قدرت در پست بلافصل نیروگاهی شیروان

همزمان با توسعه واحدهای بخار و طی مذاکرات انجام شده با شرکت سازنده، کلیه معایب سخت افزاری و نرم افزاری رله مذکور رفع گردید و از اوایل سال 1396 سه مرحله تست مداری برای وارد شدن آن به مدار انجام شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی توانیر، مهندس سویزی معاون بهره برداری این شرکت با اعلام این خبر بیان داشت: با توجه به معیوب شدن رله حفاظت های باسبار و کلیدهای قدرت در پست 400کیلوولت شیروان و قرار داشتن در شرایط تحریم، تامین تجهیزات امکان پذیر نبود. حفاظت های مذکور در جلوگیری از گسترش حوادث و همچنین در پایداری شبکه تاثیر بسزایی دارند. با توجه به هزینه بالای تامین رله مذکور، تعمیر و بروز رسانی نرم افزاری حفاظت ها در دستور کار قرار گرفت. همزمان با توسعه واحدهای بخار و طی مذاکرات انجام شده با شرکت سازنده ،کلیه معایب سخت افزاری و نرم افزاری رله مذکور رفع گردید و از اوایل سال 1396 سه مرحله تست مداری برای وارد شدن آن به مدار انجام شد.

وی افزود: با توجه به مراحل تست کلی رله وموفقیت آمیز بودن نتایج آن، این رله با کلیه حفاظت های موجود در آن برای 11 بی، فعال و در مدار قرار گرفت. انجام فعالیت های مذکور موجب صرفه جویی اقتصادی و استفاده حداکثری از امکانات و تجهیزات موجود شده است و همچنین در سرعت انجام کار و استفاده بهینه از زمان نیز تاثیر بسزایی داشت.

مهندس سویزی در پایان گفت: با توجه به نوع شینه بندی جهت برقدار شدن پست، تست کامل رله و تجهیزات مربوطه انجام شد که در مجموع 45 ساعت کار همزمان توسط 91 نفر از نیروهای دفترفنی انتقال، امور انتقال نیروی شمال و شرکت های پیمانکار انجام شد که مجموعا1440ً نفرساعت، برای به مدار درآوردن رله مذکور، زمان صرف شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 333
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران