پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 314232 تاریخ : 1396/10/30-18:52:59
,5,
بررسی چالش‌ها و توسعه‌ی راهکارهای رسانه‌ای برای مدیریت مشارکتی آب در شرایط خشکسالی

بررسی چالش‌ها و توسعه‌ی راهکارهای رسانه‌ای برای مدیریت مشارکتی آب در شرایط خشکسالی

نشست "بررسی چالش‌ها و توسعه‌ی راهکارهای رسانه‌ای برای مدیریت مشارکتی آب در شرایط خشکسالی" با مشارکت شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی و انجمن گفتمان آب آذربایجان عصر روز دوشنبه 25 دی ماه در سالن شهید غفاری شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت آب، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی در این نشست با بیان اینکه در حال حاضر 90 درصد کشور درگیر خشکسالی است، گفت: آمار امسال حاکی از کاهش 57درصدی بارش در مقایسه با میانگین بارش در درازمدت دارد.

مهندس غلامرضا هاشمی میزان کاهش بارندگی در استان را 25 درصد اعلام و اضافه کرد: براساس گزارش مرکز هواشناسی در سه ماهه دوم سال آبی، شاهد 25 درصد کاهش بارندگی در استان خواهیم بود.
وی در پایان بر اهمیت مدیریت درست منابع آبی و داشتن نسخه‌ی عملیاتی مقابله با خشکسالی تاکید کرد.
دکتر مهدی ضرغامی رئیس هیئت مدیره‌ی انجمن گفتمان آب آذربایجان نیز شبکه‌سازی و سیاستگذاری را از اهداف اصلی این اتاق دانست.
مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی نیز با اشاره به فعالیت بیش از 311 رسانه در استان یادآور شد: آذربایجان‌شرقی از لحاظ کمی رتبه‌ی دوم کشوری را در اختیار دارد و ضرورت سیاستگذاری در حوزه‌ی رسانه بسیار احساس می‌شود.
محمدرضا عزیزپور در ادامه بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای استان تاکید کرد و با اشاره به نتایج پژوهشی در مورد میزان آگاهی اقشار مختلف جامعه نسبت به مسایل آب، سوژه‌های خبری مربوط به حوزه‌ی آب و انتظارات از اصحاب رسانه در راستای مدیریت موفق و مشارکتی آب را تبیین کرد.
در ادامه‌ی این نشست جمعی از مدیران شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی، اعضای اتاق گفتمان آب آذربایجان و اصحاب رسانه به بیان دیدگاه‌های مختلف خود پرداختند.
گفتنی است بیست و یکمین نشست اتاق گفتمان آب آذربایجان با موضوع "بررسی چالش‌ها و توسعه‌ی راهکارهای رسانه‌ای برای مدیریت مشارکتی آب در شرایط خشکسالی" برگزار شد. این اتاق مرکزی برای اندیشه‌ورزی مشارکتی در مورد مسایل پیچیده‌ی آب ایران بویژه آذربایجان است که تلاش دارد با هم‌افزایی دانش و ایجاد نگرش نو و پایدار، در مورد مسایل پیچیده‌ی آب نشست‌های فنی با حضور ذینفعان و متخصصان باسابقه در زمینه‌های مختلف برگزار کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 253
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران