پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 351127 تاریخ : 1397/04/02-14:33:53
,12,17,
بررسی نرخ کرایه تاکسی در سال های 90-97

گزارش

بررسی نرخ کرایه تاکسی در سال های 90-97

افزایش نرخ کرایه تاکسی ها هرسال با توجه به نرخ تورم افزایش می یابد.

به گزارش بانک و صنعت ، طبق گفته علی رضا قنادان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران در سال جاری نرخ گذاری تاکسی ها به براساس مدل ریاضی صورت می گیرد، در گذشته این نرخ گذاری به صورت سنتی انجام می شد که  هر سال بر اساس نرخ تورم به طور متوسط کرایه های تاکسی افزایش پیدا می کرد. اما امسال پیشنهاد سازمان تاکسی رانی به شورا در خصوص افزایش نرخ ها بر اساس روش های دقیق، علمی، مدل ریاضی و اقتصادی است و اینکه براساس شرایط خطوط نرخ گذاری ها فرق می کند.

 

براساس اعلام سازمان تاکسی رانی نرخ کرایه تاکسی در سال جاری 12.5 افزایش قیمت داشته است که در روز دوشنبه 12خرداد ماه این افزایش نرخ اجرایی می شود.

 

 

براساس اعلام مدیر عامل سازمان تاکسیرانی مصوبه نرخ کرایه تاکسی امسال بر پایه مدل اقتصادی تاکسیرانی و بر پایه محاسبات قیمت تمام شده سفر بوده به همین دلیل هم برای شهروندان و هم برای تاکسیرانان به عدالت نزدیک ‌تر است.

همچنین در خطوطی که پرداخت الکترونیکی موبایلی از سال گذشته با کمک شرکت‌ های دانش ‌بنیان راه‌ اندازی شده‌ است اعمال نرخ ‌های جدید از طریق سامانه مرکزی انجام خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 256
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران