پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 377547 تاریخ : 1397/07/04-16:53:44
,10030,
بررسی نحوه انتخاب مدیران کلینیک‌های کسب و کار

سازمان صنایع کوچک برگزارکرد

بررسی نحوه انتخاب مدیران کلینیک‌های کسب و کار

بررسی نحوه انتخاب مدیران پیشنهادی کلینیک‌های کسب و کار سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در 31 استان کشور به صورت ویدیوکنفرانس در محل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، پس از ابلاغ چارچوب راه اندازی کلینیک‌های کسب و کار به شرکت شهرکهای صنعتی استانها و تصویب آیین نامه آن در هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، شرکت‌های استانی جهت تصدی پست مدیریت این کلینیک‌ها فراخوان عمومی ارایه دادند.

بنا بر این گزارش، پس از دعوت از گزینه‌های متقاضی از هر استان یک تا 3 نفر برای انتخاب به عنوان مدیر کلینیک آن استان جهت مصاحبه به سازمان صنایع کوچک شهرکهای صنعتی ایران معرفی شد که مصاحبه آن‌ها به صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد.

دارابودن حداقل مدرک کارشناسی ارشد در مهندسی، مدیریت و علوم اقتصادی، داشتن حداقل 10 سال سابقه کاری مفید در ارایه خدمات مشاوره و انجام حداقل 5 پروژه موفق در زمینه تخصص کاری از مهمترین شرایط متقاضیان این سمت بوده است.

گفتنی است که کلینیک های کسب و کار متشکل از مدیریت و تیم‌های توانمندساز است که از میان مشاوران حقیقی و حقوقی در حوزه های پایه در گروه‌های مدیریت، توسعه فناوری، توسعه بازار، توسعه منابع انسانی و مدیریت مالی و بر اساس شرایط عمومی و اختصاصی شکل می‌گیرد.

همچنین فهرست تیم‌های توانمندساز پس از تعیین توسط کلینیک به شرکت شهرک‌های صنعتی استان اعلام و اسامی تیم‌ها در سامانه های اطلاع رسانی سازمان و شرکتهای تابعه قرار می گیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 354
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران