پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450375 تاریخ : 1397/12/11-17:55:26
,21,
بررسی نحوه افزایش حقوق و توزیع 14 میلیارد دلار در کمیسیون تلفیق

یوسف نژاد:

بررسی نحوه افزایش حقوق و توزیع 14 میلیارد دلار در کمیسیون تلفیق

نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 98 می گوید نحوه توزیع 14 میلیارد دلار برای کالاهای اساسی در کمیسیون مطرح است و تاکنون هیچ پیشنهادی تصویب نشده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، علی اصغر یوسف نژاد نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 با اشاره به نشست امروز کمیسیون تلفیق عنوان کرد: امروز موضوع توزیع 14 میلیارد دلار برای کالاهای اساسی، دارو، تجهیزات پزشکی و نهاده های دامی را مورد بررسی قرار دادیم که از سوی صحن به کمیسیون ارجاع داده شده بود.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه تاکید کرد: 14 میلیارد دلار عدد بزرگی است که باید در واقع برای 100 هزار میلیارد تومان اعتبار در بودجه دیده شود که تقریبا تمام مردم از آن ذینفع هستند، بنابراین انتخاب بهترین شیوه با خرد جمعی کمیسیون برای ما مهم است.

نماینده مردم ساری ادامه داد: در توزیع این اعتبار توجه به تاثیرگذاری آن بر تورم، رسیدن کالا به دست مردم و نحوه مناسب توزیع مورد توجه اعضای کمیسیون قرار دارد. در این زمینه وزارتخانه های مختلفی از جمله تعاون، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان و بانک مرکزی مداخله دارند که کمیسیون باید نحوه مداخله آنها را مشخص کند.

وی با اشاره به ارائه پیشنهادات مختلف در زمینه توزیع 14 میلیارد دلار برای کالاهای اساسی گفت: تاکنون پیشنهادهای مختلفی با انگیزه کمک به قشر ضعیف و متوسط جامعه، کاهش تورم، نحوه توزیع و حمایت از تولید داخل مطرح شده است که هیچکدام به تصویب اعضای کمیسیون نرسیده است، اما در نهایت پیشنهادی که رأی بیاورد، برای بررسی و تصمیم گیری نهایی به صحن علنی ارسال می شود.

یوسف نژاد در ادامه به موضوع افزایش حقوق ها اشاره کرد و بیان داشت: در نظر داریم در صورت لزوم به موضوع افزایش حقوق ها ورود کنیم، این موضوع ارجاعی از صحن علنی نیست، اما از آنجا که در لایحه دولت به صورت مشخص روش و درصد افزایش حقوق ها را مشخص نکرده ایم و به طور کلی اعتباری برای دولت در نظر گرفته ایم، این احتمال وجود دارد که نمایندگان و صحن بخواهند روش مناسبی را ارائه دهند.

ضریب افزایش 20 درصدی حقوق ها در لایحه بودجه وجود ندارد

این نماینده مجلس با بیان اینکه ضریب افزایش 20 درصدی حقوق ها در لایحه بودجه وجود ندارد، توضیح داد: اگر لازم باشد درباره شیوه افزایش حقوق بحث و گفت وگو می کنیم تا حکمی برای نحوه افزایش به تصویب برسانیم، در حال حاضر حکم افزایش حقوق ها بدون شرایط مطرح است و در واقع تا این لحظه مجلس شیوه و میزان افزایش حقوق را در اختیار دولت قرار داده است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین ممکن است بند الحاقی از سوی نمایندگان درباره نحوه افزایش حقوق ها مطرح شود و پیشنهاداتی مشابه افزایش میزان واحد برای تمام حقوق ها و یا میزان واحد به علاوه درصدی افزایش مطرح است که باید به بحث و گفت وگو گذاشته شود.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 309
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران