پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 446480 تاریخ : 1397/10/30-14:59:34
,17,21,
بررسی طرح های سه گانه تفحص ازشرکت فرودگاه‌ها، مسکن مهر و توزیع قیر رایگان با حضور وزیر راه

رضایی کوچی خبر داد:

بررسی طرح های سه گانه تفحص ازشرکت فرودگاه‌ها، مسکن مهر و توزیع قیر رایگان با حضور وزیر راه

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: طرح های سه گانه تحقیق و تفحص از شرکت فرودگاه‌ها، مسکن مهر و توزیع عادلانه قیر رایگان با حضور وزیر راه و شهرسازی در نشست امروز این کمیسیون بررسی می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس از حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در نشست امروز کمیسیون عمران مجلس خبر داد و گفت: در این نشست قرار است که سه طرح تحقیق و تفحص با حضور وزیر راه مورد بررسی قرار گیرد.

4 میلیون رایگان قیر رایگان میان استان ها به صورت عادلانه توزیع نشده است

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از طرح های تحقیق و تفحص مربوطه به عملکرد وزارت راه و شهرسازی در توزیع قیر رایگان در  سال 96 و 97 است، طراحان این طرح معتقد هستند که 4 میلیون رایگان در سال جاری میان استان ها به صورت عادلانه توزیع نشده است و این مسئله برعملکرد پروژه های عمرانی اثر گذاشته است.

بررسی تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت فرودگاه ها در کمیسیون عمران مجلس

وی گفت: یکی دیگر از طرح های تحقیق و تفحص مربوطه به بررسی عملکرد شرکت فرودگاه ها است، به ویژه دغدغه اصلی طراحان عملکرد فرودگاه ها، نحوه هزینه کرد اعتبارات، تأخیر پروازها، کیفیت هواپیماها، کیفیت باندها و سیستم ناوبری است که این مسئله در طرح تحقیق و تفحص دیده شده است.

طرح تفحص از نحوه اجرای پروژه های مسکن مهر

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: همچنین طرح تحقیق و تفحص از مسکن مهر یکی دیگر از مسائلی است که در نشست امروز کمیسیون عمران مجلس با حضور وزیر راه و شهرسازی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: طراحان طرح تحقیق و تفحص از مسکن مهر به دنبال آن هستند که دلایل طولانی شدن اجرای پروژه، دلایل عملی نشدن تعهدات دولت، عدم اجرای زیرساخت های پروژه، نحوه هزینه کرد اعتبارات، نحوه انتخاب پیمانکاران اجرای پروژه و نحوه رسیدگی به مطالبات متقاضیان شفاف سازی شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 374
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران