پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 507216 تاریخ : 1398/11/08-00:53:52
,24,
بررسی زوایای مختلف انتخاب منتخبین سومین جایزه مسئولیت اجتماعی

ویدیو

بررسی زوایای مختلف انتخاب منتخبین سومین جایزه مسئولیت اجتماعی

دکتر مرتضی بهنام ، عضو شورای سیاست گذاری سومین جایزه مسئولیت اجتماعی شرکتی در اختتامیه سومین جایزه مسئولیت اجتماعی توسعه پایدار بنگاه‌های اقتصادی، منتخبین سومین جایزه مسئولیت اجتماعی را از زوایای مختلف بررسی کرد. وی گفت: در حدود 40 شرکت در سومین جایزه مسئولیت اجتماعی توسعه پایدار بنگاه‌های اقتصادی شرکت و در معرض راستی آزمایی قرار گرفتند.

 

مرتضی بهنام عضو شورای سیاست‌گذاری سومین جایزه مسئولیت‌ اجتماعی شرکتی و توسعه پایدار بنگاه‌های اقتصادی، گفت: امسال سومین سالی است که ما تصمیم داریم جایزه مسئولیت اجتماعی شرکتی را در سطح ملی برگزار کنیم و امروز هم شاهد نقش مسئولیت اجتماعی در توسعه اقتصاد ملی بودیم.

وی افزود: با توجه به سال سخت اقتصادی که پشت سر گذاشتیم، قصد داریم توجه بنگاه‌ها را مجددا به بخش CSR، رفتار و رویکرد مسئولانه جلب کنیم که نسبت به محیط کسب‌وکارمان نگاه مسئولانه داشته باشیم که با نگاه مسئولانه می‌توانیم مشتریان خودمان را حفظ و به تعداد آن‌ها بیافزایم.

بهنام با بیان اینکه بنگاه‌ها و مارکت‌های مختلف نیاز به مشتری دارند، گفت: یکی از اهرم‌ها و تکنیک‌های بسیار خوب برای حفظ مشتری و توسعه بازار، ایفای نقش مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی است.

وی با طرح این پرسش که "چرا بنگاه‌‌های اقتصادی تمایلی به ارائه گزارش مسئولیت اجتماعی خود ندارند؟" اظهار کرد: این موضوع چند علت دارد که برخی عقیده دارند این کار ریا است اما این عقیده چندان قابل قبول نیست. بعلت اینکه از متخصصین CSR در بنگاه‌های خودشان استفاده نمی‌کنند و نسبت به رفتار CSR، رفتار مسئولانه و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند آگاهی ندارند و به همین علت نمی‌دانند چه گزارشی باید ارائه دهند.

عضو شورای سیاست‌گذاری سومین جایزه مسئولیت‌ اجتماعی شرکتی و توسعه پایدار بنگاه‌های اقتصادی گفت: اگر CSR‌ به استراتژی در سازمان تبدیل شود و سازمان‌ها و بنگاه‌ها استراتژی مسئولیت اجتماعی داشته باشند مطمئنن می‌توانند گزارش آن را به مخاطبین جامعه ذی نفعان خودشان ارائه دهند.

بهنام به بنگاه‌های اقتصادی پیشنهاد کرد: حتی اگر ریا هم بشود اشکالی ندارد ما باید به استحضار ذی نفعان خودمان برسانیم تا همه یاد بگیریم رفتار مسئولانه از خودمان داشته باشیم.

 

چند رسانه ای


 

آپارات

 

خبرنگار / #حسین جواهریان                                               #مرتضی بهنام



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 261
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران